מסעדות בשר מומלצות – מצפון לדרום

מדריך למסעדות בשר טרי ישראלי מומלצות בישראל

21 בפברואר 2017
  1. מיטשוס
  2. חוות הבוקרים
  3. גיליס בשרים
  4. מרינדו
  5. לימוזין
  6. אלבמה
  7. B12
  8. M25
  9. הדסון
  10. מקום של בשר
  11. מיט בר
  12. איציק הגדול
  13. חוות צוק

מסעדת מיטשוס – קצרין

מסעדת מיטשוס בקצרין הוקמה בשנת 2006 ע"י חגי ושיפי. קדמו לכך שנים מרובות עשייה בתחום הבשר והתמחות באירועי גריל בשטח בשיטות שונות ומגוונות. הרעיון היה להקים מסעדה בעיצוב תעשייתי ונקי המותאם למיקום ומחובר באופן ישיר אל עדרי ובוקרי רמת הגולן, בצמוד לקצביה הוותיקה שהוקמה שנים קודם. חגי "המומחה" לבשר למד והתמחה בנושא גידול הבקר ואף מימש את התפיסה הייחודית לו בעולם הבשר: גידול וטיפול בעדרים משובחים וצעירים המתאפיינים באיכויות בשר בלתי מתפשרות. שיפי "אשת הקצב" היא השפית של המסעדה והיא האחראית על כל התחום הקולינרי שליד הבשר.

אזור התעשייה קצרין

04-6963334

 

מסעדת חוות הבוקרים – קיבוץ מרום גולן

מסעדת הבוקרים הותיקה והמפורסמת שוכנת בכפר הנופש מרום גולן. המסעדה מעוצבת בסגנון מערבי, ומתמחה במנות בשריות כשרות, ועם זאת עסיסיות וערבות לחיך. הבשר הטרי מגיע מעדרי הבקר של צפון רמת הגולן ומיושן במקום. מומלץ לטעום ממנת האנטריקוט, מצלעות הטלה או מצלי הבקר.  צוות הטבחים משתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר כדי להבטיח מנה משובחת לכל סועד.

להזמנות –  053-9443658

A photo posted by גיליס (@gillisbeef) on

מסעדת גיליס בשרים – מושב נוב

אומן הבשר יוסי גיליס ממושב נוב ברמת הגולן מגדל עדרי בקר, וכן מפעיל  בית ספר לבשר, קצביה, ואפילו עושה משלוחים למרכז. פעם אחת בשבוע, ביום חמישי הוא פותח את מסעדתו הכשרה ומגיש בה מטעמי בשר על הגריל. אפשר לאכול מנות קלאסיות כמו סטייק אנטריקוט, פילה בקר,  רול סינטה וכן "המבורגיליס" – ההמבורגר המהולל של יוסי גיליס. המסעדה כשרה.

להזמנות – 046763555

 

מסעדת מרינדו – עין גב

רועי תבור ואיתמר קנדליק הוא חברים ממושב כנף ברמת הגולן. השניים מגדלים עדרים של צאן ובקר ומפעילים שורה של מסעדות בשר בארץ. לצד מסעדות הבשר מפעילים השניים מסעדות וקצביות ברמת השרון, עין גב ותל אביב. במסעדות ובקצביות מוכרים רק בשר בקר וצאן מתוצרת עצמית. "מרינדו" המקורית ממוקמת מול הכניסה לקיבוץ עין גב ולצדה קצביית בשרים איכותית ומעדניה.

קבוץ עין גב

טל'  04-6658555

 

A photo posted by limousine (@limousine_rest) on

 

מסעדת לימוזין – רמת ישי

סיפורה של לימוזין מתחיל בראשית שנות ה- 90, עם פגישתם של הבוקרים רמי גינת ואמיר טלמור, וההחלטה להקים במשותף חווה לגידול בקר משובח, על הגבעות המשקיפות על עמק יזרעאל. לאחר זמן מה, החל להבשיל אצלם הרעיון, להקים אטליז שיוכל לספק בשר איכותי – מהעדר לצלחת וזאת במטרה לשנות את תרבות הבשר בישראל.
בשנת 2002 נפתחו  לצד האטליז, מסעדת בשרים וכן קייטרינג לאירועים. המסעדה, השוכנת בליבו של עמק יזרעאל, מציעה תפריט הבנוי על היכולת הייחודית, להתבסס על חומרי הגלם הטובים והטבעיים ביותר בשילוב עם ניסיון ויכולות קולינריות מוכחות.

04-9533173

מסעדת אלבמה – נתניה

מסעדת אלבמה היא מסעדת בשרים שלא דומה לשום מסעדה אחרת בארץ. את המסעדה הקים מומחה הבשר דובי שטיינברג והוא העביר אותה לחתנו מוש גלעדי וחברו ארן וייסמן. במרכז המסעדה מעשנת שחורה ענקית ובה מכינים את הבשר בשיטה שדובי מכנה – שילוב של הכנה ישראלית, רומנית וזו של דרום ארה"ב.
מסעדת אלבמה היא המסעדה בעלת רשימת ההמתנה הארוחה ביותר בארץ – כשלושה חודשים לפחות. עוד ייחוד: המסעדה לא מגישה משקאות וכל אחד מהסועדים יכול להביא עימו כל משקה שירצה, או לרכוש אותו בפיצוציה הסמוכה.

דוד פנקס 47 נתניה

054-4557287

מסעדת B12 – ביתן אהרון

דובי שטיינברג, הוא מומחה ותיק בתחום הבשרים ובעיקר הבשר המעושן. לאחר שהקים את מסעדת אלבמה בנתניה, פנה דובי להקים את מסעדת B12 בכניסה למושב ביתן אהרון שבשרון. המטבח מעוצב כמו קרון רכבת ושם מכינים דובי ועוזריו את הבשר בשיטה מיוחדת שפיתח ונקראת "מגירות חשמליות", המחקה את שיטת העישון. דובי משתמש אך ורק בבקר ישראלי מגזע הארפורד סימנטל מעורב. לאחר שהקים סניף בזכיינות בפולג, נפתח בחודש אוגוסט סניף חדש למסעדה ברחוב קרליבך בתל אביב.

מרכז מסחרי, בכניסה למושב ביתן אהרון

טל' 053-9378506

מסעדת M25 – שוק הכרמל – תל אביב

שף ירון קסטנבוים ועורך הדין יניב בר נור מפעילים בפאתי שוק הכרמל את מסעדת M25 שמקבלת בשר מובחר מאיטליז "מיט מרקט" הפועל בסמוך. התפריט כולו מבוסס על פרות חולבות שמנות, והוא מתייחד במיגוון חלקי פנים כמצוות הטרנד העכשווי. שף המסעדה הוא יונתן בורוביץ' המוכשר. הלקוחות יכולים לבחור את המנות מתוך שלל נתחים המוצגים בויטרינה שבמסעדה וגם להתייעץ עם הטבחים.

סמטת הכרמל 30, תל אביב

טל'  052-6963632

http://www.rest.co.il/rest/80222819

מסעדת הדסון – תל אביב

מסעדת הדסון היא אחת משלוש מסעדות הסטייקים המובילות בתל אביב והיא שוכנת במובלעת המסעדות של רמת החייל. מי שמוביל בשנים האחרונות את המסעדה מבחינה מקצועית הוא השף מתן אברהמס שצבר במהלך השנים נסיון רב בתחום הבשר. כל הבשר של המסעדה מגיע מפרות חולבות שבשרן שמן יותר. הדסון היא מסעדה בהשראה אמריקנית. בתפריט מגוון נתחים ומגוון מנות קלאסיות עם טוויסט ייחודי.

מגדלי אור, רחוב הברזל 27, רמת החייל

טל' 03-6444733

http://hudson-tlv.com/he/home/

A photo posted by @nininoff on

 

מסעדת מקום של בשר – תל אביב

מסעדת הסטייק האמריקאי מקום של בשר הוקמה על ידי המסעדן רימון בן יקיר וניני נוף. השניים כבר עבדו לפני כן במסגרת מיזם ג'ירף של בן יקיר. המסעדה שוכנת בבניין משופץ בנווה צדק והיא מקדש לקרניבורים. המסעדה מגישה אך ורק בשר של פרות חולבות המגיע אליה ממספר ספקים. במסעדה כזאת, כמו בכל מסעדות הבשר, חדר יישון מיוחד הפועל לפי צרכיה.
בתפריט: נתח קצבים, סטייק טרטר, קרפצ'יו בקר, סטייקים – אנטרקוט, סינטה, פילה.

שבזי 64, תל אביב

טל' 03-5104020

A photo posted by @meatbar on

מסעדת מיט בר – תל אביב

עוד מסעדת בשרים אמריקאית מעולה בתל אביב, בהנהגתם של האחים שרון ושי שלומי. המסעדה נפתחה בשדרות ח"ן, ליד כיכר רבין בשנת 1994 ותחום ההתמחות שלה הוא סטייקים אמריקאים מבקר ישראלי. בהמשך נפתח סניף של המסעדה גם באזור התעשייה של הרצליה פיתוח.
האווירה המוקפדת, השירות המקצועי, וכמובן איכות הבשר, הביאו ל-“מיט בר” קהל סועדים מגוון, שיודע להעריך בשר איכותי.
בין המנות: פורטר האוס – סינטה ופילה, אנטרקוט על העצם, פילה בקר רך וההמבורגר המיתולוגי.

שד' ח"ן 52, תל אביב

03-6956276

 

מסעדת איציק הגדול – יפו

איציק הגדול מסעד כבר למעלה מ-40 שנה. בתחילה ב"שיפודי ציפורה" בבית ים, ואחר כך במסעדת "איציק הגדול" ביפו. זוהי מסעדת הבשרים היחידה בישראל שהיא שילוב של שיפודיה ובשר איכותי. בשנים האחרונות עשתה המסעדה עוד צעדים לשיפור בתחום הבשר הטרי האיכותי והיום היא מובילה את צמרת מסעדות הבשר בישראל. זוהי המסעדה היחידה בישראל שמגישה חלקים מובחרים של בשר מגזע "וגיו", שפותח ביפן ומננו מגישים את נתח ה"קובה ביף", המפורסם. הסלטים תמיד טריים ונעשים במקום ולצד האוכל מקבלים תמיד פיתה עיראקית חמה וטרייה. גם הפיתות העיראקיות שאתם פוגשים בשיפודיות רבות הומצאו אצל איציק. המחירים לא זולים, אבל האיכות – בלתי נשכחת.

רזיאל 3, תל אביב-יפו

טל' 03-6830033

A photo posted by asaf shinar (@asafshin) on

חוות צוק – תל אביב

חוות צוק המעדנייה שהיא גם מסעדה, לא שוכחת לרגע שהיא חלון הראווה של חוות צוק, וגם של מגדלים, מטפחים ומלקטים מכל הארץ. מעדניית המסעדה מציעה בשר, יין, דבש, ריבות ביתיות, גבינת עיזים, ירקות, נקניקים ותבלינים. את החווה הקים תומר צוק והוא שהביא את החווה לעיר ופתח את המעדנייה. שותפו לעשייה הוא השף אסף שנער.
מה אוכלים? אפשר לבחור בארבע שיטות:
• תפריט מקומי עם שפה פשוטה – המבורגרים, קבבים, סטייקים וכו'
• מיוחדים – שמגדלים בחווה או בוחרים מהמעדניה
• אוכל מויטרינת הקצב, כולל נתחים מובחרים וחלקי פנים של בקר וצאן
• ההפתעות מיוחדות שמכין השף
כל זאת על בסיס חומרי גלם איכותיים מן החווה או מספקים נבחרים אחרים. המסעדה מאתרת בשר מובחר מכל הארץ וגם מיישנת אותו.
בנוסף, לחוות צוק יש גם שירותי קייטרינג ובראשם את אירוע "קרקס על גחלים" שמתקיים בכל קיץ

משה פרלוק 5, תל אביב

טל' 077-5155905