הגיא פינס של ההיפ-הופ: המקומות שלוקץ' אוהב לאכול בהם בעיר

לוקץ'. צילום: שני רייך
לוקץ'. צילום: שני רייך

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: מאסטר ההיפ הופ והטעם הטוב (איתי) לוקץ' לוקח אותנו לאיפה שטעים לו - החל ממסעדות היוקרה המפונפנות שמשגרות אותה לאירופה ועד למסיבות רווקים במסעדות שיפודים בדרום העיר. כנסו רעבים

12 באוגוסט 2021

1. עסקית בתרנגול הכחול

אין יותר כיף מלאכול במסעדה יוקרתית במחיר של שתי לאפות עם שווארמה. כשיש לי זמן בצהריים אני קופץ לבקר את שאול בן אדרת הגאון ומתענג על ריזוטו פטריות מהטובים בארץ ועל פולנטה ששנייה רק לאסף גרניט.
צמרת G, ניסים אלוני 10

עוד חגיגה בתרנגול הכחול. צילום: בן יוסטר
עוד חגיגה בתרנגול הכחול. צילום: בן יוסטר

2. סטייק בהדסון

טוב לא רק סטייק, גם קרפצ׳ו נהדר, חלונות ניו יורק ושקדי עגל כשיש. מתן אברהמס הוא מלך הבשר וממציא המילה להתחשגז. הוא שומר על הרמה הכי גבוהה בארץ לאורך שנים רבות, Long may he reign.
הברזל 27

חלונות ניו יורק בהדסון (צילום: דן פרץ)
חלונות ניו יורק בהדסון (צילום: דן פרץ)

3. ערב יוקרתי בטאיזו

אין על ערב יוקרתי ואיכותי במסעדה הכי טובה בישראל בניצוחו של יובל בן נריה (אחד השפים הטובים שידעה ארצנו), עם מנות אסייתיות מיוחדות שמשאירות טעם של עוד, קינוחים ממכרים וקוקטיילים שיביאו לכם הרבה לייקים באינסטוש.
דרך מנחם בגין 23

טאיזו. דאמפלינג שנחניזי (צילום: איליה מלניקוב)
טאיזו. דאמפלינג שנחניזי (צילום: איליה מלניקוב)

4. שישי בצהריים בהוטל מונטיפיורי

הבילוי האהוב עליי זה לירלור של שעות ארוכות בשישי בצהריים עם אישתי וחברות שלנו תוך כדי אכילת בראנצ׳ קסום באווירה הכי אירופאית במזרח התיכון. הגיא פינס של ההיפ הופ, אם תהיתם, נהנה לפקוד את ההוטל היוקרתי והנהדר, לאכול אומלט, פנקייק וסביצ׳ה דג בתיבול אסייתי ולשמוע (אבל בעיקר לספר) את כל סודות הסצנה.
מונטיפיורי 36

הוטל מונטיפיורי. צילום: שירן כרמל
הוטל מונטיפיורי. צילום: שירן כרמל

5. פתיחת שולחן בקניאל

כשחבר שלי די ג׳יי מושיק התחתן, אמרתי לו עזוב אותך ממסיבת רווקים מיושנת, בוא נפתח שולחן בקניאל בשרים. שיפודים כיד המלך במחירים שווים ואלכוהול במחירים שקצת יותר גבוהים מהעלות. מסיבת הרווקים הייתה הצלחה (כמובן שאחרי הלכנו לבית הפנקייק) ועד היום כשאני רוצה לפתוח שולחן שם עם חברים, אני אוסף את כולם ומגיע לקניאל, המקום האחרון בעיר שאפשר לשבוע מבשר מבלי שיחסם כרטיס האשראי.
דרך בן צבי 106

מסעדת קניאל. מתוך פייסבוק
מסעדת קניאל. מתוך פייסבוק