תזמינו מקום: המסעדות הכי רומנטיות בתל אביב

ענייני הקורונה אמנם עדיין מקשים למצוא מקום בלב לרומנטיקה, שלא לדבר על דייט עם ביס טעים בפה וכוס יין. אבל בשביל זה אנחנו כאן: ליקטנו עבורכם את המסעדות הרומנטיות שיתנו לכם תירוץ טוב להמשיך ולאהוב

22 ביולי 2021

אנימאר

למרות השנים שחלפו, החלל המיתולוגי במלון דן מצליח לשמר את הקסם. בירידה במדרגות הלב מאיץ את פעימותיו והנשמה נפתחת לקלוט את הים שמשתרע מעבר לטיילת. שף הלל תווקולי ומסעדת אנימאר עושים כבוד ללוקיישן בתפריט נדיב, ססגוני ומקורי.
אנימאר
להזמנת שולחן באנימאר

אנימאר (צילום: ספיר קוסא)
אנימאר (צילום: ספיר קוסא)

אסיף

זו לא מסעדה רומנטית קלאסית עם נרות ופרחים, אך דווקא משום כך היא מתאימה לדייט זוגי, במיוחד אם שניכם פודיז. האוכל מעורר עניין ושיחה, העיצוב בהיר ונעים לעין, ותמיד ניתן לחמוק לרגע אינטימי בספרייה.
אסיף

דג ים ופאקוס. אסיף (צילום: אמיר מנחם)
דג ים ופאקוס. אסיף (צילום: אמיר מנחם)

ג'סמינו

יש שיאמרו ובצדק שזו אינה מסעדה, אך עבורנו ג'סמינו אינו נופל מאף מסעדת שף. פיתה שמורכבת במלאכת מחשבת ובשר שנצלה בכובד ראש מייצרים את אחת המנות הטעימות בעיר, ועל כך אין ויכוח. והרומנטיקה? התור כה ארוך ואקלקטי שתמיד תמצאו עם מי לדבר.
ג'סמינו

סמל סקס. ג'סמינו. צילום: נמרוד סונדרס
סמל סקס. ג'סמינו. צילום: נמרוד סונדרס

דוק

הגינה של מסעדת דוק בגלגולה החדש היא פיסת רומנטיקה אורבנית מנצחת, אפילו באוגוסט המהביל. הבר, מאידך, הוא ספוט סקסי מאין כמותו למי שטבחים וטבחיות מיוזעים עושים לו את זה (אנחנו למשל). עכשיו תבחרו.
דוק

דריה

עבור שומרי כשרות ולא רק הם, דריה היא בין המסעדות הרומנטיות ביותר שניתן למצוא כיום בעיר. שף הלל תווקולי (שכבר נתקלתם בו במסעדת אנימאר שבראש הכתבה) משרטט מטבח שכולו תשוקה על רקע נוף חוף הילטון.
דריה

הבסטה

בורקס סרטנים, אויסטרים ויין משובח. יותר סקסי מזה אין.
הבסטה

הוטל מונטיפיורי

עצם המחשבה על המשך הדייט באחד החדרים האלגנטיים כבר נותנת להוטל נקודות זכות. הוסיפו לכך את המרפסת הכי מבוקשת בעיר, מוזיקת רקע מושלמת ומלצרים שלא ישאירו את כוס היין שלכם ריקה לרגע, וקיבלתם קלאסיקה רומנטית תל אביבית אמיתית.
הוטל מונטיפיורי

הוטל מונטיפיורי (צילום: אנטולי מיכאלו)
הוטל מונטיפיורי (צילום: אנטולי מיכאלו)

וינונה פוראבר

סיפור האהבה של ג'וני דפ ווינונה ריידר קם לתחייה בגסטרו־בר באווירת רטרו קלילה בפינת שלמה המלך־קינג ג'ורג'. דייט בשולחן שעל המדרכה, עם הפנים לרחוב, הוא תמצית הרומנטיקה האורבנית, כאשר תפריט יין סקסי סוגר את פינת האלכוהול באלגנטיות. לחילופין אפשר לשבת על הבר, לבהות בשף אביתר מלכה מלהטט בין מחבתות וסכינים ולהצמיד ברכיים כהתחלה לערב שכולו הבטחה.
שלמה המלך 2, תל אביב

ווינונה פוראבר (צילום רן בירן)
ווינונה פוראבר (צילום רן בירן)

מאנטה ריי

אם רומנטיקה = נוף לים, למאנטה ריי יש את המרפסת הכי שווה בעיר. מנות דגים ופירות ים טעימות, מגש מזאטים מיתולוגי, בראנץ' מפנק וקוקטיילים מתכנסים לספוט רומנטי בעליל, שמזמין בתום הארוחה שיטוט על החוף וטבילת רגליים במים.
מאנטה ריי

מאנטה ריי (צילום: אבי גנור)
מאנטה ריי (צילום: אבי גנור)

מלגו ומלבר

תפסו מקום על הבר, הביטו בטבחים מלהטטים במחבתות, תנו לשף מוטי טיטמן לעשות את הקסמים ששהוא יודע והאכילו אחד.ת את השני.יה תוך מבט עמוק בעיניים. זהו, מכאן הדרך לפינאלה סוער פתוחה, כי מלגו ומלבר היא בוודאות אחת המסעדות הסקסיות בעיר.
מלגו ומלבר 

אניולוטי שלמות. מלגו ומלבר (צילום: בר כהן)
אניולוטי שלמות. מלגו ומלבר (צילום: בר כהן)

מנרה

שף נמרוד הדס כבר חווה את חיי המסעדנות במוסדות עלית דוגמת טוטו, רפאל וטורקיז. כעת הניסיון והמיומנות שצבר הם בסיס למסעדת דגים כשרה חדשה, המביאה את כל טוב הים התיכון ועוד קצת אל חלל המשקיף לחוף שרתון. צלחת קרודו וכוס יין והרי לכם פתיחה מבטיחה למפגש אוהבים.
מלון שרתון תל אביב, 03-6702220

דגים עם נוף לים. מנרה (צילום אסף קרלה)
דגים עם נוף לים. מנרה (צילום אסף קרלה)

משייה

האוכל ששף גיא אריש מכין במסעדת משייה נוטף סקס, פשוטו כמשמעו. מנות קטנות, מורכבות וערמומיות זורמות לשולחן בזו אחר זו בטעמי אוממי מרוכזים או בעדינות קטיפתית משכרת. מומלץ לאכול בידיים ו/או להאכיל את מי שאתכם, ואז ללקק את האצבעות בתאווה בלתי מוסתרת. וכשהמצב נעשה בלתי אפשרי, החדרים של מלון מנדלי נמצאים במרחק נסיעה במעלית.
משייה

פאסטל

המסעדה שבגינת מוזיאון תל אביב לאמנות מתאימה לדייט רומנטי של הביוקר. יש לה גינה ירוקה מוצלת ונעימה, מנות אלגנטיות שיצר השף המכוכב מישלן גל בן משה ואווירה סולידית שמאפשרת ממש לדבר ולהכיר. בהגיע שלב המגע, פסלים שפזורים בגן יסתירו אתכם מעיני הציבור.
פאסטל
להזמנת שולחן בפאסטל

פאסטל | צילום: חיים יוסף
פאסטל | צילום: חיים יוסף

פופינה

האמיצים שמוכנים לקחת סיכון ולהפוך את הארוחה למרכז החוויה יגלו הרבה עניין בפופינה. תוכלו למלא את כל הערב בשיחה שתעסוק בנעשה במטבח הפתוח, בשיטות הבישול המקוריות והמגוונות ובהתאמת קוקטיילים למנות. לוקיישן מעולה לפודיז שאוהבים לחגוג את האהבה לאוכל בכל הזדמנות.
פופינה
להזמנת שולחן בפופינה

צ'יקטי

האיטלקים הם עם שיודע משהו על אהבה. צ'יקטי מאמץ את העיקרון ומתרגם אותו לבר קליל מסוג המקומות שכיף לשבת בהם בפיאצה סודית ברומא או נאפולי, ללגום קוקטייל או יין צונן ולנשנש גבינות ונקניקים, פירות ים ומנות ספיישל וטעימות. וכשהשולחן עמוס בצלחות קטנות וצבעוניות לרומנטיקה יש צ'אנס לפרוח.
צ'יקטי

קאב קם

עיצוב מחרמן, אוכל עז טעמים שמצריך כמה דרינקים כדי להתמודד עם החריפות, תאורה רומנטית ואפילו הווליום של המוזיקה שמאלץ אתכם להתקרב עוד כמה סנטימטרים כדי לדבר – כל אלו הופכים את הספוט של אנשי בית תאילנדי לרקע מעולה לדייטים. הטריק הוא לתפוס מקום על הבר, לבקש מהברמן שיוציא מה שבא לו ולהיווכח שוב שאין דבר רומנטי  מאכילה בידיים.
קאב קם
להזמנת שולחן בקאב קם

קאב קם (צילום: יהונתן בן חיים)
קאב קם (צילום: יהונתן בן חיים)

קוצ'ינה הס 4

בקרוב תפגשו את השפית תמר כהן צדק בריאליטי משחקי השף, כחלק מצוות השופטים המורחב. עד שזה יקרה, והשגת שולחן בקוצ'ינה הס 4 תהפוך למשימה בלתי אפשרית, מומלץ לנצל את הזמן שנותר ולהגיע לחלל הקטנטן והרומנטי, להתפעל ממנות פסטה בעבודת יד המוגשות בכלי חרסינה על מפת תחרה ומאוכל שנעשה בכל כך הרבה אהבה.
קוצ'ינה הס 4

טליאטלה ראגו, קוצ'ינה הס 4 (צילום: רן בירן)
טליאטלה ראגו, קוצ'ינה הס 4 (צילום: רן בירן)

קפה פופולר

באוכל של השף אבי ביטון תמיד יש נשמה יתרה. בקפה פופולר החושניות והעושר הלא מתנצל משכיחים את המציאות המבאסת. כל האופציות פתוחות, מה שהופך את הדייט להרפתקה שסופה טרם נכתב.
קפה פופולר
להזמנת שולחן בקפה פופולר

פופולר (צילום: נמרוד סונדרס)
פופולר (צילום: נמרוד סונדרס)