מתכון

מי רימונים ומי ורדים

ספטמבר 2017
1 דירוגים
מי רימונים ומי ורדים. צילום: דניאל לילה | סגנון: עמית פרבר
מי רימונים ומי ורדים. צילום: דניאל לילה | סגנון: עמית פרבר

"אחת הדרכים הטעימות לשתות מים היא להוסיף להם פירות, ירקות, עשבי תיבול ותבלינים". 100% טבעי

"המים חיוניים לבריאות תקינה, הגוף זקוק להם כדי לתפקד, ועדין – רובנו לא שותים מספיק. הכמות הממולצת תלויה במשתנים כמו משקל גוף, אקלים ופעילות גופנית, אבל שתייה מרובה הכרחית לקיומנו. אחת הדרכים הטעימות לשתות מים היא להוסיף להם פירות, ירקות, עשבי תיבול ותבלינים. באנגלית קוראים להם fruit water או infused water, והם מזינים, קלים להכנה ומהווים תחליף בריא ודיאטתי למשקאות ממותקים". מתוך הספר החדש של שי-לי ליפא, 100% טבעי.

החומרים
ליצירת רשימת קניות - יש לסמן את המצרכים החסרים

ליצירת רשימת קניות - יש לסמן את המצרכים החסרים
שלחו את רשימת הקניות במייל לוח מידות ומשקלות

אופן ההכנה

1

מערבבים בקנקן את כל החומרים. אם המים נועדו לשתייה אחרי 12 שעות, מומלץ לסנן את המים מחומרי הגלם. שומרים את המים המסוננים במקרר עד 3 ימים.

באותו אופן מכינים: מי תאנים ווניל. במקום גרגרי הרימון ומי הורדים מוסיפים למים 6 תאנים טריות בינוניות, פרוסות לעיגולים דקים ו-1 מקל וניל, חצוי לאורכו.