בראנצ'ים חדשים ברחבי הארץ

בראנץ' במסעדת נינה ביאנקה. צילום: אנטולי מיכאלו
בראנץ' במסעדת נינה ביאנקה. צילום: אנטולי מיכאלו

מצפון ועד דרום - ארוחות הבראנץ' החדשות שאסור לכם לפספס

1 ביולי 2019

נוסעים לתל אביב? הבראנצ'ים החדשים ששווה לבדוק בעיר הגדולה

לירי לאונג'

בלירי לאונג׳, המסעדה החדשה מקבוצת גוז׳ ודניאל) משיקים תפריט ארוחות בוקר חדש עם מנות כמו: שקשוקה עגבניות, ביצים, עגבניות, פלפל אדום, צ'ילי, סלט גינה עם אפשרות לתוספות לבחירה (64 שקלים); בוקר לירי – 2 ביצים לבחירה, גבינות של בוקר, טונה , מבחר מטבלים ,ריבה, סלט גינה (68 שקלים); טארט כרישה – מאפה מבצק פריך של כרישה, מנגולד, שמנת
וגאודה (48 שקלים); כריך מוצרלה די בופאלו – עגבנייה, בזיליקום, שום קונפי, בלסמי 10 שנים (48 שקלים) ובוקר ילדים – מקושקשת, גבינה לבנה, מלפפון, עגבנייה, נוטלה ולחמניות מוגשת עם כוס מיץ (42 שקלים).
מתי: ראשון-שישי 11:45-09:00

לירי לאונג' – כל הפרטים

ארוחת בוקר, לירי לאונג'. צילום: דניאל לילה
ארוחת בוקר, לירי לאונג'. צילום: דניאל לילה

כרמא

מסעדת ״כרמא״ הירושלמית משיקה תפריט ארוחות בוקר חדש הכולל ארוחות בוקר חדש עם מנות כמו: בוקר ישראלי (יחיד או זוגי) הכולל 2 ביצים לסועד, סלט ירקות רענן, מבחר מתבלים, מיץ טבעי ושתייה חמה עם פוקצ׳ה חמה (79 שקלים ליחיד / 129 שקלים לזוג); בוקר מהטאבון – פוקצ׳ה אפוייה בטאבון עם עגבניות מגורדות עם ביצת עין מעל, גבינת פטה מגורדת, סלט ירקות אישי מיץ טבעי או שתייה חמה (74 שקלים) ושקשוקה שמוגשת עם פוקצ׳ה אישית, סלט ירקות רענן מיץ טבעי או שתייה חמה (74 שקלים).
מתי: ראשון-שבת: 13:00-10:00

כרמא – כל הפרטים

ארוחת בוקר, כרמא. צילום: גיל אבירם
ארוחת בוקר, כרמא. צילום: גיל אבירם

אברטו

אברטו בגדרה, של השף אסף שטרן, מחדשת את בופה הבראנצ׳ עם שלוש דרגות מחיר: בופה בראנצ׳ אברטו, ללא ביצים (83 שקלים) הכולל לחמים טריים שביניהם מחמצת שאור, מחמצת צימוקים, חלות, גבינות שונות, קישים וסלטים כדוגמת: בורגול עשבים, פריקי, תפו״א עם שעועית זברה, סלט טונה, סלט ביצים, סלט שוק ירקות, שרי עם בלסמי וריקוטה, סלט קינואה, קיש בטטה וחציל, אנטיפסטי, דגים כבושים, גבינה כחולה, לאבנה, יוגורט פסטו, שמנת עגבניות , מטבלי חציל קלוי, טחינה, חמאה, ריבות ועוד. אפשר גם להוסיף ביצים לבחירה כדוגמת: חביתה, עין או מקושקשת עם תוספות לבחירה: בצל, עשבי תיבול, פטריות או פרמזן (מחיר הארוחה יעלה ל-89 שקלים) או עם ביצים ״אברטו סטייל״ כמו בנדיקט – ביצים עלומות, פרנץ׳ טוסט, פונדו תרד פרמזן ורוטב הולנדז;  שקשוקה ים תיכון – תבשיל טבחה וחציל, שושקה צלויה, טחינה הר ברכה, כוסברה וארוגולה; קרואסון סביח – קרואסון חמאה, חצילם , אריסה, תפו״א, ויניגרט עשבי תיבול, ביצה רכה;  קרוק מדאם – לחם קסטן, גבינת גרוייר, דוקסל פטריות, ביצת עין וקציפת פרמזן (מחיר הארוחה יעלה ל-105 שקלים). בנוסף ניתן להזמין לילדים גם מנת ילדים הכוללת חביתה, עין או מקושקשת בתוספת סלט עם כוס מיץ תפוזים/לימונדה או אשכוליות (45 שקלים).
מתי: שישי-שבת: 13:00-09:00

אברטו – כל הפרטים

בופה בראנץ', אברטו. צילום: אפיק גבאי
בופה בראנץ', אברטו. צילום: אפיק גבאי

נינה ביאנכה

לאחר סיום תקופת ההרצה נפתחת המסעדה האיטלקיה-מקומית גם לבראנץ'. מזנון עשיר וצבעוני מציע מגשים ומנות שכיף לפתוח איתן את הסופ"ש, לדוגמה גבינת פיקורינו וקממבר אגוזים, סלט קינואה שחורה עם סלק, סלרי ומשמש, קיש עגבניות זיתים ואורגנו, מאפינס כרובית וברוקולי, שקשוקה, דגים כבושים, לחמים ומאפים. בפינת הקינוחים אפשר למצוא בראוניז גבינה ושמנת, עוגת קראנץ ריקוטה ובסבוסה, שהולכים טוב עם שתיה חמה או מיץ טבעי. 110 ש"ח לאדם, 180 ש"ח לזוג.
מתי: שישי 14:30-09:00

נינה ביאנכה – כל הפרטים

וניה ביסטרו

שף מיכאל גרטופסקי ממשיך להעמיק את המהפך בביסטרו החיפאי ומחזק את הקרבה לאדמה. הבראנץ' החדש מבוסס על תפריט הערב בשינויים קלים ונחלק לצלחות קטנות, צלחות גדולות, ירקות ועלים של עכשיו, טאבון עצים ומנות ביצים. אפשר לפתוח שולחן עם איקרה תוצרת בית, חצילים מהאש וטחינה, צלחת חריפים, סלמון מעושן וקרם פרש, גבינת המאירי וזעתר ועוד מזאטים (כ-20 ש"ח) שהולכים טוב עם אלכוהול של בוהוריים, או להתמקד במנות אישיות: אומלט אספרגוס ופרמזן (46 ש"ח), פיצטה לבנה עם תרד וארטישוקים (44 ש"ח), ריזוטו אפונה, אספרגוס ופרמזן (66 ש"ח) ועוד.
מתי: שישי 15:00-11:00

וניה ביסטרו – כל הפרטים

ביתא קפה סביון

לא צריך לחכות לסופ"ש כדי לרדת על שקשוקה ירוקה עם בייקון וריקוטה טרייה, חומוס פטריות עם אסאדו וביצת עין, גרנולה עם קרוטוני פפאנאש ובורקס טבעוני. השפית איילת לטוביץ' מגישה בראנץ' אמצע שבוע שהפוך את היומיום להרבה יותר נסבל.
מתי: ראשון־חמישי 9:00־13:00

ביתא קפה סביון – כל הפרטים 

הבראנץ' של ביתא. צילום: אנטולי מיכאלו
הבראנץ' של ביתא. צילום: אנטולי מיכאלו

נומילי

גם ברשת הפטיסרי מהשרון לא מחכים לסופ"ש ומגישים כל יום כל היום בראנץ' בסטייל צרפתי עם קרוק ברי, קרואסון סנט מור, קרואסון מארסיי בנילוי פטריות שמפיניון וצ’דר אנגלית, קרואסונים, בריוש ועוד פינוקי בוהריים.

נומילי – כל הפרטים

גוטל'ה

למה להסתפק בארוחת הבוקר אם אפשר לקבל בראנץ' מתי שמתחשק? ביצים עלומות על בריוש שנאפה וגאודה, שקשוקה ירוקה וביצי משק טריות ופרנץ' טוסט עם סלט פירות וקצפת הם רק חלק ממה שמוגש בכל שעה בביסטרו הרומנטי.
המייסדים 54 אבן יהודה, 4320697־077