מימי: פיצריה חדשה בשוק הפשפשים ועוד חדשות אוכל

פיצת השוק, פיצה מימי. צילום: יונתן בן חיים
פיצת השוק, פיצה מימי. צילום: יונתן בן חיים

פיצרייה מפתה ביפו, מסעדה איטלקית חדשה בזכרון יעקב ומשאיות האוכל מגיעות למודיעין - כל חדשות האוכל של השבוע

10 ביולי 2019

מימי – פיצריה חדשה בשוק הפשפשים, תל אביב

בשוק הפשפשים נפתחה פיצריה חדשה עם פיצות של הפיציולו רענן נוסל, כגון: פיצה מק אנד ציז' עם רוטב לבחירה של פומדורו או בשמל, פסטה מקרוני, גבינה צהובה וצ’דר (57 שקלים); פיצת כמהין – רוטב שמנת עם מחית כמהין, מוצרלה, מגוון פטריות עשיר, בטטה ופרמזן (62 שקלים); פיצת השוק – רוטב עגבניות, בצל סגול גס, מוצרלה, פלחי ארטישוק, חלפניו, אורגנו טרי ונגיעות בצל ירוק (59 שקלים) ועוד, כולל גם פיצה טבעונית ופיצה מתוקה עם נוטלה וחלווה לקינוח. לצד הפיצות יש תפריט איטלקי שנבנה על ידי שף קובי בן לולו, עם מנות כמו: פולנטה ריזוטו – פטריות פורטבלו, פורצ’יני ושמפניון, שמן כמהין ופרמזן (54 שקלים); קרפצ'יו ארטישוק א-לה רומנה, שמן כמהין, פרמזן, רוקט ולחם (48 שקלים); הלזניה של מימי – עגבניות, מיקס בשר של כבש ובקר, המון מוצרלה ורוטב בשמל (68 שקלים) ועוד.

פיצה מימי – כל הפרטים

חם מהתנור בשוק הפשפשים פיצה 4 גבינות בפיצה מימי. צילום: יונתן בן חיים
חם מהתנור בשוק הפשפשים פיצה 4 גבינות בפיצה מימי. צילום: יונתן בן חיים

ארוחה בלי חשבון בקנטה, תל אביב

הרופ-טופ קנטה, מבית קבוצת Nox הממוקם בגג גן העיר בתל אביב, משיק תפריט "ארוחה בלי חשבון" שהוא בעצם "פתיחת שולחן" של מנות משתנות על פי מספר האנשים בשולחן. ניתן להזמין את תפריט ארוחה בלי חשבון ב-140 שקלים לסועד או ב-190 שקלים לסועד כולל יין ובירה ללא הגבלה.

קנטה – כל הפרטים

פותחים שולחן קנטה. צילום: עידו ניתאי
פותחים שולחן קנטה. צילום: עידו ניתאי

עסקיות חדשות בפארוק בשוק, תל אביב

מסעדת פארוק בשוק משיקה תפריט עסקיות חדש בצהריים. מזמינים אחת מהמנות העיקריות ומקבלים אותה יחד עם מנה ראשונה לבחירה. בין המנות הראשונות: כרובית צלויה ברוטב שום לימון ושקדים קלויים על טחינה גולמית; סלט פאטוש – עגבניות, צנונית, בצל ירוק, שום, כוסברה, פיתה על הגז, גבינה צפתית ופלפל חריף. בין העיקריות: שרימפס בחמאת לימון יין לבן, שום, חתיכות לימון, עלי מנגולד וקוביות חציל (93 שקלים); פילה מוסר – מוגש על פירה יוזו, עגבניות שרי צלויות בשום קונפי (109 שקלים); עראייס אנטריקוט – 3 חצאי פיתה קראנץ' ממולאים בבשר אנטריקוט וכבש מוגש עם חמוצי הבית וטחינה (63 שקלים) ועוד.
מתי: ראשון-חמישי, 17:00-12:00

פארוק בשוק – כל הפרטים

תפריט עסקיות חדש עראייס אנטריקוט, פארוק בשוק. צילום: יונתן בן חיים
תפריט עסקיות חדש עראייס אנטריקוט, פארוק בשוק. צילום: יונתן בן חיים

פסטיבל פיצות תאילנדיות בפיצה סבא, תל אביב

במשך 5 ימים יתארחו בפיצריית סבא של שף עומר מילר בני הזוג לי מלילי ו-או פטדי, דור ההמשך של משפחת בית תאילנדי, זאת במסגרת פסטיבל FUN DINING WEEK by AMERICAN EXPRESS. בתפריט, פיצות בסגנון תאילנדי בהן: מרגריטה עם קארי מסאמן, חלב קוקוס, קוביות בטטה אפויות, בוטנים, מוצרלה (48 שקלים); פיצה קארי ירוק עם חלב קוקוס, חצילים תאילנדיים, קפייר ליים, בזיליקום תאילנדי, וויילד גינג'ר ומוצרלה (52 שקלים); פיצה פאד קפאו – שייטל קצוץ, קפיר ליים, שום, צ'ילי תאילנדי, למון גראס, סויה, רוטב אויסטר ועלי קפאו וביצת עין (62 שקלים); פיצה לאב גאי – עוף קצוץ מבושל עם אבקת אורז קלוי, צ'ילי, רוטב דגים, לימון, כוסברה, נענע, שאלוט (54 שקלים). כל סועד יקבל משקה ספרייט חינם ומי שיגיע מוקדם גם יקבל הנחה: 18:00-17:00 – 30% הנחה; 19:00-18:00 – 20% הנחה; 20:00-19:00 – 10% הנחה.
מתי? 18-14 ביולי

פיצה סבא – כל הפרטים

תאילנד בפיצה פיצה פאד קפאו בפיצה סבא. צילום: איליה מלניקוב
תאילנד בפיצה פיצה פאד קפאו בפיצה סבא. צילום: איליה מלניקוב

פסטיבל פוד טראקס ובירות, מודיעין

קניון עזריאלי מודיעין חוגג בפעם השלישית ברציפות את פסטיבל הבירה והפוד טראקס ברחבה החיצונית של הקניון. במסגרת הפסטיבל יוצעו למעלה מ-40 סוגי בירות מישראל ומהעולם, ביניהם: בירה שוף (בלגיה), בירה נגב (ישראל), בירה מלכה (ישראל), בירה בלומון (ארה"ב), בירה פולארס (אנגליה), בירה ברודוג (סקוטלנד) ועוד. בנוסף, יופעלו כ- 8 משאיות אוכל (Food Tracks) אשר יציעו אוכל קולומביאני, מקסיקני, פוד טראק תפוח אדמה, עראייס, אוכל קוריאני, אוכל ישראלי ועוד.
מתי: חמישי (18 ביולי), 23:00-18:00; שישי (19 ביולי), 17:00-12:00

לב העיר 2, מודיעין (קניון עזריאלי)
פסטיבל הבירה. צילום: איציק גאייר
פסטיבל הבירה. צילום: איציק גאייר

חגיגות יום העצמאות הצרפתי בנומי, תל אביב

מסעדת נומי של שף יורם ניצן תחגוג ב-16 ביולי את יום העצמאות של צרפת, יום הבסטיליה, בשיתוף שגרירות צרפת. בתפריט, ארוחת טעימות הכוללת אספרגוס לבן לצד רביולי סלק עם קרם שקדים בוויניגרט פטריות; ביסק דגים מוקצף עם שמן עשבי תיבול; אווז על אווז – פטה פואה גרא מגורד מעל אווז קונפי מפורק על בריוש בציר בלסמי; בר ים צלוי על ירקות ירוקים צעירים וקצף פסטיס; פילה בקר צרוב עם הרב דה פרובאנס; אנדיב צלוי ברוטב קברנה ופירה ויולט ולקינוח טארט לימון עם קציפת פרחי הדרים וגלידת תבלינים. מחיר הארוחה 350 שקלים לאדם כולל יין וחניה חינם בחניון המלון.
מתי: שלישי ( 16 ביולי), 19:30

נומי – כל הפרטים

חגיגות יום הבסטיליה נתח קצבים במסעדת נומי. צילום: אפיק גבאי
חגיגות יום הבסטיליה נתח קצבים במסעדת נומי. צילום: אפיק גבאי

מסעדת מנואלה החדשה בזכרון יעקב

נדב שרז, שף מסעדת מנואלה, חבר למסעדנים אלה יריץ וגלעד אלוני ממסעדת קוצ'ינה בזיכרון יעקב ויחד פתחו השלושה את מנואלה החדשה במקום שתי המסעדות. בלב המסעדה עומד טאבון איטלקי, המחופה בבר ישיבה ארוך. והתפריט שם דגש על דגים, פירות ים, בשר וספיישלים. בין המנות: שרימפס עם עלי אנדיב ויין לבן (66 שקלים); פולנטה פטריות – קוביות פולנטה צרובות, פטריות פורטבלו, שום, פטרוזיליה ובלסמי מצומצם (46 שקלים); קלצונה ראגו – רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, בשר טחון, ירקות שורש וגבינת פרמזן (52 שקלים); פיצה גרקו – חצילים שרופים, רוטב עגבניות, גבינת פטה עזים, בצל סגול, זיתי טאסוס ואורגנו (69 שקלים); הקרבונרה – ספגטי, רוטב שמנת, בייקון קריספי, חלמון ביצה ופלפל שחור (76 שקלים); ספגטי זוקיני ברוטב שמן זית עם עגבניות שרי, שום, בזיליקום וגבינת ריקוטה (62 שקלים) ועוד.

מנואלה – כל הפרטים

מנואלה וקוצ'ינה מתאחדות קלצונה ראגו במסעדת מנואלה החדשה. צילום: גיל אבירם
מנואלה וקוצ'ינה מתאחדות קלצונה ראגו במסעדת מנואלה החדשה. צילום: גיל אבירם

בראנץ' חדש באנגוס, כפר סבא

מסעדת הבשר אנגוס מציגה תפריט בראנץ' חדש שכולל מנות פתיחה למרכז שולחן כמו סלט ביצים, כבד קצוץ, סיגר ממולא חלקי פנים, רוסטביף, סלט סלק גבינת רוקפור ואגוזים מסוכרים, לחם ומתבלים ומנה עיקרית לבחירה מבין: סטייק אנד אגס – סטייק שייטל במשקל של 150 גרם עם ביצת עין; שקשוקה פיקנטית בתוספת מוח בציפוי קריספי או צ'וריסו טלה; מונטה קריסטו  – טוסט בריוש עם נתחי אסאדו או סלמון מעושן, בצל מקורמל וגבינת גאודה וביצת עין; פריטטה צ'וריסו מיקס – פריטטת ביצים, תפוחי אדמה וצ'וריסו מוגש עם יוגורט עגבניות ועוד. מחיר הבראנץ' 109-79 שקלים, לפי המנה העיקרית, כולל שתייה קרה ושתיה חמה.
מתי: שישי, 15:00-10:00

אנגוס – כל הפרטים

בוקר טוב כפר סבא בראנץ' באנגוס. צילום: אנטולי מיכאלו
בוקר טוב כפר סבא בראנץ' באנגוס. צילום: אנטולי מיכאלו

מריפוסה חוגגת שלוש שנים, קיסריה

בתאריכים 23-25 ליולי (ימים שלישי-חמישי) תחגוג מסעדת מריפוסה את חגיגות שלוש השנים: ביום שלישי יתארח שף דודו ביטון (מסעדת לה רג׳אנס, מלון דוד המלך) עם תפריט ובו מנות כמו שקדי עגל קונפי בשמן זית ארבקינה; טחינה בצל צלוי עם סלט חם של ריג׳לה וליים; מוס יוגורט שקדים עם ליצ׳י וגרנולה ועוד. ביום רביעי יתארח במסעדה שף יוסף זוזו חנא (מסעדת מגדלנה שבצפון) עם תפריט הכולל מנות כמו מוח טלה – קטאייף מוח טלה, איולי חציל, סלסלת עגבניות ואריסה סורית; מיני קובה גלילית בראגו טלה ובצלים במרק יוגורט עיזים; כתף טלה ממולאת בפריקה ומשמשים, בצלי שאלוט וציר טלה ועוד. ביום חמישי ייערך במסעדה ערב עם DJ וחשיפת התפריט החדש כולל קינוח מיוחד, שצורתו ככדור גולף שתואם את סביבת המסעדה – עוגת גבינה עם בצק ברטון, תפוחים מקורמלים, קרמבל חמאה, זרעי שומר מקורמלים וכדור גולף ממולא בקרם וניל.
מתי: שלישי- חמישי (25-23 ליולי), מ-19:30

מריפוסה – כל הפרטים

חוגגים שלוש שנים קינוח כדור גולף במריפוסה. צילום: נופר בוגנים
חוגגים שלוש שנים קינוח כדור גולף במריפוסה. צילום: נופר בוגנים