חדשות האוכל

לכבוד הקיץ: מנות חדשות בקפה נורדוי וכל חדשות האוכל של השבוע

תפריט קיץ בקפה נורדוי, חגיגות יין לבן במלגו ומלבר, גלידה חינם במשך שנה ועוד חדשות אוכל לוהטות

סלט רוסטביף בקפה נורדוי. צילום: עינב אזגורי
סלט רוסטביף בקפה נורדוי. צילום: עינב אזגורי
17 ביולי 2019

מנות קיץ חדשות בקפה נורדוי, תל אביב

קפה נורדוי של שף עינב אזגורי מציגה מנות חדשות בתפריט לכבוד הקיץ. בין המנות: אסקבץ' שרימפס, תפוחי אדמה, בצל סגול, תפוז וצלפים (65 שקלים); סלט תמנון עם חציל קלוי, עגבניות שרי, תפו"א וויניגרט שאלוט (76 שקלים); רוסטביף קר עם פוקאצ'ה חמה, עלים, חזרת וחרדל (69 שקליםן ועוד.

גרסת הקיץ ספייריבס טלה בראב תבלינים הודי, מלון נורדוי. צילום: עינב אזגורי
גרסת הקיץ ספייריבס טלה בראב תבלינים הודי, מלון נורדוי. צילום: עינב אזגורי

קפה נורדוי – כל הפרטים

יין לבן מיוון ומאיטליה במלגו ומלבר, תל אביב

במסעדת מלגו ומלבר יקיימו בשבוע הבא שלושה ימים של חגיגות יין לבן מיוון ואיטליה על הבר של המסעדה. היינות יימכרו בכוסות במחירים שבין 43-50 שקלים ולצידם יוגשו מנות של שף מוטי טיטמן כמו: ברוסקטה פורל מעושן עם צזיקי, עלים ירוקים ואבן יוגורט (45 שקלים); שיפוד תמנון עם בייקון, קרם אפונה צהובה, זרעי עגבניה ושמן זעתר (65 שקלים); פסטה ראש לוקוס עם גרידת לימון וקרם פרש (55 שקלים); קוביות לוקוס עם עלים ירוקים, בריוש, איולי לימוני וקריספי שאלוט (65 שקלים) ועוד.
מתי: 24-22 ביולי, 20:00-18:00
מלגו ומלבר – כל הפרטים

תפריט מיוחד לשלושה ימים שף מוטי טיטמן, מלגו ומלבר. צילום: אפיק גבאי
תפריט מיוחד לשלושה ימים שף מוטי טיטמן, מלגו ומלבר. צילום: אפיק גבאי

סלי פיקניק בשוק אגמון מרקט, עמק החולה

בשוק הקולינרי אגמון מרקט הממוקם על כביש 90 בגליל העליון, בין ראש פינה לקרית שמונה, מציעים סלי פיקניק בגרסאות בשריות או צמחוניות-חלביות עם כל האביזרים שצריך, כולל מפה אזורית עם נקודות ציון שוות לפיקניק. בין הסלים: סל צהרים זוגי: עוף בגריל, תוספת חמה, סלט גדול, מטבלים ורטבים (100 שקלים); סל צהרים משפחתי: עוף בגריל, שניצלים, שתי תוספות חמות, סלט גדול, מטבלים ורטבים (140 שקלים); סל שף משפחתי (זמין כרגע רק בסוף שבוע): מיקס גבינות גליליות קשות בשמן זית, כדורי לבנה בשמן זית, עלי גפן ממולאים, סלט טונה, ביצה לבחירה, סלט ירקות גדול, שני סלטים משתנים לבחירה, פוקצ'ה חמה מהתנור (180 שקלים) ועוד. סלי הנצרים יינתנו מול פיקדון של 100 שקלים.

אגמון מרקט – כל הפרטים

פיקניק קצת אחרת סל פיקניק באגמון מרקט. צילום: ליאור שטרן
פיקניק קצת אחרת סל פיקניק באגמון מרקט. צילום: ליאור שטרן

תפריט קיץ חדש במשק ברזילי, תל אביב

שף עומרי סיבול מוסיף לתפריט של משק ברזילי מנות קיציות המבוססות על חומרי גלם מהצומח. בין המנות: גספצ'ו – מרק קר של עגבניות קפואות, מלפפונים וליים עם אחו בלנקו שקדים ושום קונפי; קפרזה – שכבות אבטיח, מוצרלה שקדים, פסטו בזיליקום ובלסמי; כדורי ארנצ'יני ירוק של אורז מלא ותרד על קרם תירס מוקרם בחלב מקדמיה  ועוד.

משק ברזילי – כל הפרטים

על בסיס חומרי גלם מהצומח ארנצ'יני במשק ברזילי. צילום: שי בן אפריים
על בסיס חומרי גלם מהצומח ארנצ'יני במשק ברזילי. צילום: שי בן אפריים

Cocktails – פסטיבל קוקטיילים, הרצליה

החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה, איש הענבים – המרכז לקידום תרבות היין ובית הספר לברמנים זמן אמיתי מקיימים השנה בפעם החמישית את פסטיבל הקוקטיילים Cocktails. במסגרת הפסטיבל יציגו מיטב מותגי האלכוהול ויוצרי הקוקטיילים את כל החידושים והפיתוחים האחרונים בתחום. המבקרים יוכלו לסייר בין הדוכנים, לטעום ולקחת איתם את הכוסות בהם יוגשו הקוקטיילים. מחיר הכרטיסים ברכישה מוקדמת: שובר לשלושה קוקטיילים – 89 שקלים או 59 שקלים לתושבי הרצליה. מכירה במקום: שובר לשלושה קוקטיילים – 99 שקלים או 59 שקלים לתושבי הרצליה.
מתי: 25-24 ביולי, 23:00-18:00

לרכישת כרטיסים

משקשקים במרינה פסטיבל הקוקטיילים Cocktails. צילום: תום גץ
משקשקים במרינה פסטיבל הקוקטיילים Cocktails. צילום: תום גץ

סניף שלישי לרשת הברים אוסקר ווילד – נתניה

רשת אוסקר ווילד משיקה סניף שלישי במתחם הסינמה סיטי בנתניה. גם הסניף החדש מעוצב בהשראתו של הסופר והמחזאי האירי אוסקר ווילד, עם כ-90 מקומות ישיבה בפנים (אזור ללא עישון) וכ-110 מקומות בחוץ, אזור מעוצב המיועד לעישון (בחורף האזור מקורה). בפאב 25 סוגי בירה מהחבית הנמזגות מברז בירה מצופה זהב, מעל 60 סוגי בירות מהבקבוק, יותר מ-140 סוגי וויסקי ותפריט אוכל הכולל מנות כמו חציל בלאדי שרוף, בתוספת רצועות אנטריקוט ובצל מטוגן (52 שקלים); עראייס – פיתה מלאה בבשר בקר על הגריל. מוגש עם סלסת פיקו דה גאיו, טחינה, איולי קארי וסחוג אדום (48 שקלים); כריך סלופי ג’ו – בשר טחון ברוטב ברביקיו עם איולי וויסקי (54 שקלים) ועוד.

אוסקר ווילד נתניה – כל הפרטים

יש גם אוכל מנות באוסקר ווילד. צילום: גיל אבירם
יש גם אוכל מנות באוסקר ווילד. צילום: גיל אבירם

JAI – שירות משלוחים חדש מבית ניטן תאי

מסעדת ניטן תאי משיקה מותג טייקאווי בשם JAI – לב בתאילנדית. טייק אווי עם תפריט תאילנדי השונה מזה של מסעדת האם היוקרתית יותר, אבל כולל גם כמה מנות ממסעדת האם. בין המנות: ראשונות: ג'אי סאם (דים סאם) עוף/ירקות/שרימפס עם רוטב יאקיטורי מתובל (28 שקלים); לאפ גאי – עוף קצוץ, שאלוט, כוסברה, נענע, בצל ירוק וקפיר ליים (48 שקלים); טום יאם סונג פאן – שרימפס, קלמרי ומולים בציר שרימפס, פטריות, עגבניות שרי, כוסברה, למון גראס וקפיר ליים (65 שקלים); תאי רד קארי טופו  – קריספי טופו בקארי אדום, בזיליקום, שעועית תאילנדית וקוקוס (58 שקלים) ועוד.

ניטן תאי – כל הפרטים

אוכל תאילנדי הביתה טייק אווי של JAI מבית ניטן תאי. צילום: אנטולי מיכאלו
אוכל תאילנדי הביתה טייק אווי של JAI מבית ניטן תאי. צילום: אנטולי מיכאלו

City Roof Lobby – רוף טופ חדש, ירושלים

במלון ibis styles בירושלים יפתח בשבוע הבא (21 ליולי) ה-City Roof Lobby – לובי פנורמי המשקיף על העיר ובו יוגש תפריט חלבי של שף נועם ניצן. בין המנות בתפריט: חציל בלאדי בטחינה גולמית וסילאן מוגש על סאלוף (37 שקלים); טליאטלה ברוטב סלסה וזיתי קלמטה (58 שקלים); סלט אנדיב עם גבינת רוקפור, שקדים, ווינגרט חרדל ודבש ואגסים (56 שקלים) ועוד.
מתי: ראשון-שבת, 23:00-12:00 (בשבתות ובחגים מוגש תפריט קר)

מלון ibis styles, בן יהודה 4, ירושלים, 073-222-8888, כשר

הנוף כלול במחיר הרוף טופ של מלון ibis styles. צילום: אסף פינצ'וק
הנוף כלול במחיר הרוף טופ של מלון ibis styles. צילום: אסף פינצ'וק

early dinner בקפה אירופה, תל אביב

קפה אירופה משיקה תפריט אפרטיבו שפריץ לארוחת ערב מוקדמת, במסגרתו יוצע לסועדים תפריט פינצ'וס, צלחות קטנות, במחיר של 10 שקלים לצלחת. בין המנות: אבטיח, גבינת ברינזה ושאטה; במיה מטוגנת; חאמון לחמנייה עגבנייה; תירס הוואנה; פלפל פדרון מטוגן; סשימי סלמון ואננס; סלט עגבניות וגרגר נחלים ועוד. לצד האוכל יוגש תפריט שפריצים שרקחה קבוצת אימפריאל, כולם ב-20 שקלים. בין השפריצים: BIANCO PIERO – טקילה, מרטיני ביאנקו, מרטיני פיירו, מיץ אשכוליות אדומות וסודה; CASHEW SHERRY – נוילי פרט אמבר, טיו פפה, סירופ קשיו, מיץ תפוזים וסודה; FRUIT LIME – אמארו מונטנגרו, שמבורד, ג'ינג'ר אייל ועוד.
מתי: ראשון-חמישי: 19:00-17:00

קפה אירופה – כל הפרטים

רק 10 שקלים פינצ'ו חמון ומלון, קפה אירופה. צילום: AVIRA
רק 10 שקלים פינצ'ו חמון ומלון, קפה אירופה. צילום: AVIRA

גלידה חינם לשנה ברשת אניטה

לכבוד יום הגלידה שמתקיים השנה ביום ראשון (21 ביולי) רשת גלידריות אניטה תחלק לזוכה יחיד גלידה חינם לשנה שלמה. הגולשים שיירשמו לתחרות דרך עמוד הפייסבוק של אניטה ויספרו בעמוד מה הם מוכנים לעשות בשביל לזכות בחבילת שוברים לק"ג גלידה שיספיקו לשנה שלמה, יתחרו ביניהם. הגולש הראשון שיקבל 365 לייקים על תגובתו יזכה באספקת גלידה לשנה שלמה.

עמוד הפייסבוק של אניטה

חינם לשנה יום הגלידה באניטה. צילום: מאי סושיאל
חינם לשנה יום הגלידה באניטה. צילום: מאי סושיאל