ליאור משיח
שוגר וומן
בוגרת לימודי קונדיטוריה ואפיית לחם ב- International Culinary Center במנהטן. שימשה כשף-קונדיטורית במסעדת פרונטו, עבדה כסטאז'רית בנומה שבדנמרק והיום כותבת בלוג ומנחה סדנאות אפייה.

עד פופ טארט

ליאור משיח חושבת שפופ טארטס זה אחד התענוגות הכי גדולים, ושמחה ומצטערת בו זמנית שבישראל לא גדלו על החטא הזה

6 באוקטובר 2019
שוקולד מרשמלו פופ טארטס של ליאור משיח. צילום: ליאור משיח
שוקולד מרשמלו פופ טארטס של ליאור משיח. צילום: ליאור משיח

הייתי בת 12 כשאכלתי פופ טארטס בפעם הראשונה. הם היו במילוי מושלם של שוקולד ומרשמלו, והם היו כמו פלא. הפעם הראשונה בה ראיתי את קופסת הפלא המלבנית, היא נפתחה, וזוג פופ טארטס נכנסו לטוסטר הקופץ. הביס… גן עדן. עד היום אני חושבת שפופ טארטס זה אחד התענוגות הכי גדולים, ושמחה ומצטערת בו זמנית שבישראל לא גדלו על החטא הזה. היום, אפשר למצוא בסופרים מסוימים את המוצר הזה, בשוק לוינסקי גם. אבל אצלי, הוא זכור מהילדות. מארצות הברית. לקבל חבילות בכל פעם שמישהו חוזר, עם טעמים חדשים: קינמון סוכר חום, שוקולד פאדג', תות, בצק עוגיות והו, דברים כה טובים.המתכון הזה, לא מורכב מאוד. אחד הדברים האהובים עליי הוא שהבצק מאוד סלחן. קל מאוד לעצב אותו והוא מאוד נוח לעבודה, המילוי מרגיש יותר כמו משחק מאשר עבודה. זה מתכון שכיף להכין עם הילדים, הרי עדיין קיץ וזו אחלה דרך להרוויח את הפינוק הזה.
קחו לכם אחר צהריים או בוקר במזגן, תכינו פופ טארטס עם מוזיקה כיפית ברקע, ותתיישבו לטעום את הפלא הזה שהכנתם לכם לבד. ליצור טעמים חדשים של ילדות ושל קיץ.

 

בלוג האפייה והסדנאות של ליאור משיח