מקודם

כמו בבית: מארז המרקים החדש של ארומה ישראל

קונים הביתה מארז של ארבעה מרקים מהמגוון המוצע - מחממים, אוכלים ונהנים מחורף טעים וחם

מארז מרקים של ארומה ישראל. צילום: אורי גרון
מארז מרקים של ארומה ישראל. צילום: אורי גרון
5 בפברואר 2020

המרקים במארז החדש של ארומה ישראל מתבססים על מתכונים ביתיים ואינם מכילים חומרים משמרים ואבקת מרק.

אין מאכל יותר כיפי ומנחם בחורף, כשהגשם יורד והחימום דולק, מאשר מרק ירקות סמיך, טעים ומזין. ואכן, העונה הקרה היא שעתו היפה של המרק – דרך מצוינת לספק לגוף ארוחה חמה, עשירה ומשביעה בקערה אחת. אבל מה עושים כשלא בא להפשיל שרוולים, לקלף ירקות, לקצוץ ולשטוף כלים בקור הזה? איך מתפנקים במרק ביתי מושקע כשכל מה שמתחשק זה להתכרבל על הספה ושמישהו אחר יעשה לכם את העבודה?

הפתרון של רשת ארומה ישראל הוא פשוט וגאוני: מארז מרקים מפנקים וטעימים שקונים הביתה, מחממים במיקרוגל, בתוך הגביעים שבהם המרקים הגיעו, בלי ללכלך כלים, ונהנים ממנת החורף האולטימטיבית – מרק ירקות חם, עשיר ומנחם, בדיוק כמו שהיינו עושים לעצמינו בבית (או לוקחים בקופסאות מאימא). כל מה שצריך לעשות זה להגיע לסניף של ארומה ישראל, לקנות מארז של ארבעה מרקים מתוך מבחר של חמישה (אפונענע, ירקות כתומים, עגבניות, עדשים או מינסטרונה), לשמור במקרר, לשלוף ולחמם כשמתעורר החשק למרק – וזה בדיוק מה שעשינו.

הבחירה של ארבעה מתוך חמשת המרקים המוצעים לא פשוטה – רצינו את כולם. האריזות, שמזכירות גביעי פיינט של גלידה – דבר  מעורר תיאבון בפני עצמו – צבעוניות ומאירות עיניים. והכי כיף? אפשר לחמם בהן את המרק והן נשארות נעימות למגע ולאחיזה מאחר שחום המרק לא עובר אליהן. המרקים של ארומה ישראל מתבססים על מתכונים ביתיים, מכילים ירקות ותבלינים שנמצאים כמעט בכל בית – ואין בהם חומרים משמרים ואבקת מרק; לא מצאנו ברשימת הרכיבים אף רכיב שלא היינו שמים בעצמנו במרק הביתי שלנו.

המרקים מצליחים להישמר במקרר לאורך זמן בזכות תהליך הכנה ייחודי המכונה "אריזה חמה": המרק נארז בקופסאות כשהוא עדיין חם, ומיד לאחר מכן הוא עובר תהליך צינון מהיר ששומר על הערכים התזונתיים שלו, על טעמיו ועל חיי המדף שלו – וכל זה, כאמור, ללא חומרים משמרים ואבקת מרק. המרקים, המיוצרים בסביבת יצור מתקדמת, עוברים בקרת איכות קבועה כדי להבטיח את איכותו של התהליך ושל המוצר.

מארז מרקים של ארומה ישראל, 66 ש"ח (ניתן להנות מהנחה של 10 אחוזים ברכישה באמצעות ארומה קרדיט באפליקציה או בכרטיס ארומה קארד)

מארז מרקים של ארומה ישראל. צילום: אורי גרון
מארז מרקים של ארומה ישראל. צילום: אורי גרון

חמישה מרקים, שבוע אחד

מבחר המרקים במארז החדש של ארומה ישראל

מרק עדשים
בשבילנו מרק עדשים הוא לגמרי מרק של בית שמזכיר את האוכל של אימא. כל אימא מכינה את מרק העדשים שלה קצת אחרת, אבל בכולם הבסיס די דומה – שילוב של עדשים, גזר ובצל. במרק של ארומה ישראל יש עדשים כתומות, גזר, בצל ושום שמעצים את הטעמים. הכיף הגדול במרק הוא שחלק מהעדשים טחונות, מה שהופך אותו לסמיך ועשיר, וחלק נותרו שלמות כדי לתת עוד מרקם כיפי בפה. כף אחת מהמרק הזה ואתם הכי בבית.

מרק ירקות כתומים
אין מרק יותר פופולרי בישראל ממרק ירקות כתומים; אין בית שלא מכינים בו מרק "כתום" טחון, כשכל אחד מכין את המרק שלו קצת אחרת, עם טוויסט אישי. המרק של ארומה ישראל מכיל גזר, בטטה ודלעת וטעמו מעודן. יש בו מעט חלב קוקוס שלוקח אותו לכיוון האסייתי והופך אותו לחגיגה אמיתית.

מרק מינסטרונה
המרק האיטלקי הקלאסי שמכינים כבר אלפי שנים, הוא מרק הירקות האולטימטיבי. בתקופות ההיסטוריות היו מכינים אותו משאריות של ירקות שנותרו מתבשילים אחרים, וכדי להפוך אותו למשביע יותר היו מוסיפים לו פסטה או אורז. היום אנחנו שמים בו פסטה בעיקר כי זה טעים, מרפד ומוסיף מרקם כיפי למנה. המינסטרונה של ארומה ישראל כולל גם הוא, בין שלל הירקות, פסטה שמוסיפה נגיסות נעימה בכל ביס. בזכות הפסטה הוא גם משביע במיוחד ולכן מתאים לשעה הזאת ביום שבאמת רעבים בה.

מרק אפונענע
למרק אפונה יש שתי גרסאות קלאסיות. אחת כבדה יותר, שמגיעה ממזרח אירופה ומכילה נקניקים ובשרים מעושנים שהופכים את המרק לארוחה חורפית כבדה. הגרסה השנייה קלילה יותר, מחמיאה לירק הקטן והמתוק הזה ומתאימה לאקלים שלנו. זו גם הגרסה של ארומה ישראל, שמשלבת נענע רעננה שמקפיצה את המרק, וגם שום, שמוסיף טעם עוקצני ומעניין. אם אתם חובבי מרקים מיוחדים בעלי טעם קליל, זה לגמרי המרק בשבילכם.

מרק עגבניות
מרק שהוא קלאסיקה אמיתית. יש לו גרסאות רבות בעולם ובכל מדינה מכינים אותו קצת אחרת. הגרסה של ארומה ישראל היא הכי מוכרת שיש: מרק חלק, סמיך, שמשלב בדיוק נהדר את המתיקות והחמיצות הטבעית של העגבניות, עם תיבול עדין שמחזק את הטעם. מה צריך יותר מזה?