BeanZ רמת החייל. צילום: אנטולי מיכאלו
BeanZ רמת החייל. צילום: אנטולי מיכאלו

בשורה מעוררת מגיעה לשכונה הצפונית הטרנדית: מותג הקפה BeanZ חונך בית קפה חדש ומבטיח שיעניק בוסט של איכות וטריות להפסקת הקפה הבאה שלכם. כי גם לאנשי ההייטק, התקשורת והפרסום של רמת החייל מגיע להיסחף אחרי המהפכה וליהנות מחוויית קפה חדשה

31 בינואר 2019

אפשר להגיד שרמת החייל היא עמק הסיליקון של תל אביב. היא מרכזת את מיטב חברות ההייטק, הטלוויזיה והפרסום ומשמשת מוקד בילוי בערבים ובסופי שבוע. עכשיו מצטרף למתחם סניף חדש של מותג הקפה הבינלאומי BeanZ והוא ישדרג את הפסקת הקפה שלכם אל עבר הגל השלישי.

בית הקפה של BeanZ מציע הרבה יותר מאמריקנו ומספק חוויית קפה כוללת עם פולי קפה טריים, איכותיים ומגוונים שגודלו במיוחד על ידי חוואים מחוות קטנות ומובחרות מרחבי העולם, כלים להכנת קפה מקצועי בבית ומומחי קפה שיעזרו לכם למצוא את פולי הקפה שהכי מתאימים לכם. כך למשל תוכלו ליהנות מהקפה של גבריאל מאוגנדה, קפה אפריקאי אמיתי שמגודל למרגלות הרי רווזנורי המושלגים, מהקפה של לואיז אלברטו מברזיל שגדל ליד יערות הגשם בשיטות חקלאיות ששומרות על האדמה, או מהקפה של סיה מאינדונזיה, שגדל בהרי סומטרה בגובה של 1,700 מ'.

מותג הקפה שדוגל בגישת מהחוואי לספל BeanZ רמת החייל. צילום: אנטולי מיכאלו
מותג הקפה שדוגל בגישת מהחוואי לספל BeanZ רמת החייל. צילום: אנטולי מיכאלו

מותג הקפה, שדוגל בגישת ה־Farmer to Cup, מתייחס לקפה כאל מוצר צריכה ארטיזנלי (בדומה ליין או שוקולד) תוך מתן דגש על מקורות ודרכי הגידול של הפולים, שמירה על איכות הסביבה, תת זנים, תהליכי הייבוש והקלייה, דרגות הקלייה, סחר הוגן וקיום קשר ישיר ואישי עם החוואים והיצרנים.

בית הקפה החדש של BeanZ מצטרף לאחיו הגדול בנתב"ג, ששדרג בהצלחה את חוויית הטיסה שלנו. עכשיו המותג נותן מענה גם בצפון תל אביב לקהל שצמא לקפה איכותי וטרי ולחוויית קפה מקצועית וייחודית. זהו בית הקפה הראשון באזור רמת החייל והסביבה ששם דגש על שיטות המיצוי, איכות הפולים והסיפור מאחורי כוס הקפה שלכם – והוא מצטרף לבתי קפה נבחרים במרכז תל אביב שכבר משתמשים בקפה של BeanZ, בהם בוקה, חמנייה, קפה נורדוי, אנסטסיה ובושוויק.

החוויה ב־BeanZ סובבת סביב התאמת הקפה ללקוח. במקום תקבלו הסבר מקצועי ממומחי קפה על סוגי הקפה המוגשים בו, הטעמים הייחודיים, עוצמת הקפה, שיטות ההכנה המגוונות וצורת הגידול של הפולים – ואז תוכלו לבחור את הקפה שמתאים לכם.

לא רק משקאות קפה קלאסיים BeanZ רמת החייל. צילום: אנטולי מיכאלו
לא רק משקאות קפה קלאסיים BeanZ רמת החייל. צילום: אנטולי מיכאלו

מלבד משקאות הקפה הקלאסיים תוכלו למצוא במקום משקאות קפה מהגל השלישי – פילטר, נייטרו (קפה קר הנמזג מחבית), קולד ברו (שיטת מיצוי קרה ואטית) ועוד. מי שלא שותה חלב פרה ימצא פה סוגים שונים של חלב מן הצומח (סויה, שקדים וקוקוס למשל). בקיצור, הרבה יותר מהאספרסו הקצר שהתרגלתם אליו ברוטשילד.

החוויה של BeanZ לא תיעצר בקפה טוב – במקום מוצעים גם ארוחות צהריים מהירות, מאפים וסלטים. נוסף לכך, מתקיימות בו סדנאות שמלמדות לרקוח קוקטיילים על בסיס קפה ואלכוהול, סדנאות קלייה, טעמים ומקורות קפה ובעתיד יהיה גם הפי אוור. במקום גם שואו רום שבו תוכלו להתרשם ממכונות הקפה הביתיות החדשות וממבחר הפולים של BeanZ ולהתנסות בהם. אז בפעם הבאה שיש לכם פגישה ברמת החייל – אתם יודעים איפה לקיים אותה.

BeanZ Café רמת החייל, הברזל 11 תל אביב. לפרטים נוספים על מכונות הקפה והסדנאות: beanzcafe.co.il