נבחרת השפים בלאק מורנינג 2019. צילום: איליה מלניקוב
נבחרת השפים בלאק מורנינג 2019. צילום: איליה מלניקוב

פסטיבל הבראנצ'ים המושחתים BLACK MORNING by BeanZ חוזר בסוף מאי עם שלל ארוחות שף מסעירות במסעדות

23 באפריל 2019

אחרי ההצלחה של 2018 – ועם הפיכת הבראנץ' לארוחה הכי לוהטת בתל אביב – פסטיבל Black Morning by BeanZ חוזר לעיר ב־30 במאי ומאתגר את השפים ביצירת בראנצ'ים מושחתים ומקוריים. השנה ישתתפו בהרפתקה הקולינרית עשרה מהשפים הטובים בישראל: שף יובל בן נריה (יא־פאן), שפית אביבית פריאל (אוזריה נקסט דור), השפים ענר בן רפאל ותמיר מיכאלי (איגרא רמא), שף מוטי טיטמן (מלגו ומלבר), שף אבי ביטון (קפה פופולר), שפית שיראל ברגר (Opa), שף תומר טל (ג'ורג' וג'ון במלון דריסקו), שף עומר מילר (קאליפסו), שף ויקטור גלוגר (הולה) ושף רועי ענתבי (דון קמילו).

ראשיתם של אירועי Black Morning by BeanZ הוא בלילה הלבן, אירוע תל אביבי שבו אלפי אנשים מעבירים את הלילה במסיבות ובאירועי אמנות ותרבות ברחבי העיר. בשנה שעברה נוספה לרשימת האירועים אטרקציה קולינרית: מסעדות שאינן מגישות ארוחות בוקר בשגרה פתחו את דלתן בשעות הבוקר, בתום הלילה הלבן, לאפטר פרטי קולינרי מסעיר. השנה ייערך הפסטיבל במנותק מאירועי הלילה הלבן (שהוקדם בשל הארוויזיון ל־16.5) והתוצאה: תפריטים יצירתיים באקסטרים. כך למשל שף אבי ביטון נותן פייט לבראנץ‘ המעולה של המסעדה ופותח לראשונה את דלתות הבר הסקסי שלו באור יום, עם מנות כמו שקשוקה לוקוס וכתף טלה עם מסבחה, עדשים שחורות וטחינה; שף יובל בן נריה יגיש ביא־פאן בראנץ‘ קוריאני עם מנות משוגעות כמו רול ממולא בשר סרטנים וטאמאגו; שפית אביבית פריאל תקים בשוק לוינסקי את החומוסייה "קומפלט לוינסקי שחור"; היא תגיש בה מסבחה שעועית שחורה בצד מאזטים מהשוק. עוד מנות וארוחות שאסור לפספס בפסטיבל: ארוחת בוקר ישראלית של השף העולה תומר טל, ארוחת ליקוטים באיגרא רמא, הנקניקייה הטבעונית המפורסמת של שפית שיראל ברגר, Fideua פירות ים שחורה של שף ויקטור גלוגר, שקשוקה פירות ים של שף רועי ענתבי וכמובן הארוחה הסקסית והקיצית של שף מוטי טיטמן.

כל ארוחה כוללת כחמש מנות ומלווה בקוקטייל אלכוהולי ובכוס קפה של מותג ה־Farmer to Cup הבינלאומי BeanZ, שמציע קפה עד הבית מפולים טריים המגיעים ישירות מחוואים נבחרים בעולם, בצד מכונת קפה אוטומטית הטוחנת את פולי הקפה שנייה לפני הכנתו. תוכלו להתלבט בין קפה בעל ארומת קרמל ופירות של סיה מאינדונזיה, קפה נשי חזק, שוקולדי ואפרסקי, עם נגיעות פירותיות, של מריה מקולומביה, או קפה בטעמי שוקולד מריר ושקדים קלויים של לואיז אלברטו מברזיל. BLACK MORNING by BeanZ, שישי (31.5) 9:00־18:00, 99־198 ש"ח לארוחה (לבעלי כרטיס אמריקן אקספרס תינתן הנחה של 80 ש"ח לשולחן). לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים