מקודם

מחפשים רעיון למתנה? משלוח פירות

צילום: פרימדונה
צילום: פרימדונה
11 במאי 2022

אם אתם אי פעם ראיתם או שמעתם על מישהו שנתן מגש פירות לרעהו – אל תיראו מופתעים. משלוח של מגשים או סלסילות פירות אחד לשני נחשב לדבר שבנורמה בכל כך הרבה מדינות ותרבויות סביב לעולם, ואין זה פלא כלל וכלל. פירות הם מזינים, מתוקים וטעימים במיוחד, כל השנה. לכל עונה יש את הפירות המוצלחים יותר ופחות, ואין אדם כמעט בעולם שאינו מתחבר לאיזשהו פרי, או אפילו רק מבחינת הריח המשכר והמראה האקזוטי. איזה פרי אתם מעדיפים לקבל ולתת?

למי נהוג לתת משלוח של פירות?

משלוח פירות אפשר להביא לקרוב משפחה שהביא לעולם עוד ילד, בתור מתנה לידה. משלוחי פירות אפשר להגיש בתור כיבוד לחנוכת בית או שמחה פרטית שאתם מארגנים למשפחה וחברים. משלוחי פירות אפשר להניח על גבי שולחנות הקינוחים באירועים גדולים כמו כנסים, הרצאות וימי עיון למיניהם. למעשה אין סוף לרעיונות שאפשר לעשות עם מגשי פירות ועל הדרך שאפשר להגיש אותם. 

מי לא אוהב פירות? כולנו אוהבים אותם. אבל כמובן יש כאלה שמתחברים יותר לפירות "רגילים", כאלו שאנו רואים לעתים קרובות בסופר, ויש כאלה שמתחברים יותר לפירות יוצאי דופן, "אקזוטיים" שמיובאים מארצות טרופיות. אם אתם רוצים לארגן מגש פירות מושקע ומושלם, חשוב שתחברו בכמה שיותר גיוון פירות על מנת לקלוע לטעם של מקבל המתנה.

איך מכינים משלוח פירות כמו שצריך?

מגשי פירות מעוצבים יכולים להיראות כאילו נלקחו ממוזאון לאומנות, אך למעשה כל אחד יכול לעצב את מגשי הפירות שלו באופן הייחודי לו. חשוב מאוד לשמור על ניקיון וסדר, כך שהפירות לא סתם "יעלו" אחד על גבי השני מה שייצור קווץ' ומעיכה. חשוב לדאוג לעטר את הסלסילה או את המגש כך שייראה טוב לעין, קודם כל לעיניים שלכם. חשוב לא פחות מכך לדאוג שהחבילה תישאר סגורה הרמטית ללא כניסה של חרקים או זיהום אוויר באופן שיהרוס את המתנה בטרם קבלתה. אם אתם מסיעים את המשלוח למקום רחוק, וודאו כי לא נשקפת סכנה למשלוח כמו טלטולי דרך, חשיפה ממושכת לשמש וכדומה.

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר
למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.