מקודם

דייט ראשון בהרצליה-תל אביב

צילום: pexels
צילום: pexels
2 באוקטובר 2023

קבעתם דייט ראשון, ההתרגשות בעיצומה אבל לאן הולכים? במרכז יש שלל מקומות נהדרים שיכולים ממש להתאים לדייט ראשון שגם יוביל לדייט שני, כזה שיעניק לשניכם חוויה נעימה ומקרבת. אז רק כדי להקל עליכם ולו רק במעט את החיפוש המתיש אחר חנייה במטרופולין התוסס הרחבנו את האזור וכללנו גם את הרצליה. כל מה שנשאר לכם זה להתיז את מיטב הבשמים והאפטרשייבים ולצאת מהבית. 

פינה נסתרת חוף סידנא עלי

מי שרוצה להרשים ולהתרשם מאחד האזורים היפים והרומנטיים בארץ, מוזמן להגיע אל פינת החמד הזו. בחוף סידנא עלי תוכלו להתרשם יחד מנוף הים והחוף הנגלים לנגד עיניכם מנקודת התצפית שבמקום. כאן תוכלו לערוך פיקניק רומנטי במיוחד. זכרו להביא איתכם סלסילה שיש בה שמיכה, בקבוק יין משובח או ערכת קפה וליהנות מדייט ראשוני על החוף הגדול. תוכלו למצוא פינות שקטות ומבודדות שיאפשרו לכם להכיר אחד את השנייה, לשוחח בנחת ולשמוע את קול הגלים המתנפצים אל החוף. אם הדייט שלכם עולה יפה ואתם לא רוצים שהוא ייגמר, תוכלו להמשיך אל שמורת הטבע אפולוניה וליהנות מהנופים הנעימים שבאזור. 

המרינה בהרצליה

אם בא לכם דייט רגוע ושליו, כזה שמאפשר גם להסתובב יחד וליהנות מהאווירה שבמקום, אז טיילת המרינה היא המקום המושלם לכך. המרינה מציעה לכם פינה שקטה מהמולת העיר אך לא שקטה מדי, כזו שמתאימה לנהל שיחת היכרות באווירה נינוחה. תוכלו לטייל במרינה, לאכול גלידה או לשתות כוס קפה, תוכלו ליהנות מהסירות ולספוג את המקום ביחד. 

מיקום מדליק: שוק הכרמל

נשמע מוזר? ממש לא! אם מתחשק לכם להפתיע את הצד השני בדייט שהוא לא שיגרתי תוכלו לצאת אל סיור קולינרי בשוק. שם תסתובבו בין הדוכנים השונים, תטעמו מטעמים שונים ותוכלו לחלוק חוויה ראשונה מיוחדת במינה. בנוסף, תוכלו לקנות כבר כמה דברים מגניבים הביתה ולהמשיך את הדייט שלכם גם הרבה אחרי שתעזבו את השוק.   

קפה בשדרה

שדרות רוטשילד בתל אביב כל כך יפות ומזמינות. לאורכן יש מגוון רחב של בתי קפה שכונתיים ואינטימיים, שתוכלו לשבת יחד ולהתוודע האחד לשנייה. תוכלו להזמין שתייה חמה ואולי גם לנשנש משהו נחמד. לאחר מכן תוכלו לצאת ולטייל יחד בשדרה, להחזיק ידיים, לשבת על הספסלים שפרוסים לאורכה וליהנות מהזמן המשותף שלכם יחד. 

דייט על פיצה

דייט ראשון לא חייב להיות מרובע או כזה שמוכתב מראש. לא חייבים מסעדה מפוארת ומפונפנת וגם לא עוד בית קפה נדוש שמתחיל את אותו ריטואל. אם הגעתם למסקנה ששניכם חובבי פיצה תוכלו להיפגש לדייט קליל בפיצרייה ולאכול יחד פיצה תל אביב. תוכלו לשלב עם זה סרט בקולנוע, הליכה לאורך הירקון ואפילו בקבוק של יין לבן חצי יבש שישאיר לכם טעם מתקתק בפה. 

פארק הירקון

ואם כבר דיברנו על הפארק הכי מפורסם בכל תל אביב אז מן הראוי שנתייחס בהתאם. תוכלו לערוך דייט ראשון בשעות הצוהריים המוקדמות או המאוחרות, לבלות בפארק, לטייל ביחד, להאכיל את הברווזים, לערוך פיקניק מוצלח, לשבת באחת הפינות המוצלות וליהנות מהנוף של המים. כמובן שתוכלו גם לקחת סירת פדלים ולשוט יחד. באופן כללי ליצור חוויות שהן אחרות לחלוטין מן המקובל בדייט ראשון, עוזרות לשבור את הקרח ולהפוך את הדייט להרבה יותר קליל וזורם.  

טיילת תל אביב

הטיילת בתל אביב יכולה להיות מקום נהדר לדייט ראשון. תוכלו לנשום את אוויר הים המלוח, לצעוד על הטיילת יחד, לאכול גלידה או לשבת במסעדה טובה וליהנות יחד מאווירה קלילה ונעימה וגם מהבריזה של הים.