מקודם

אוכל איכותי ובית נקי ומעוצב – הילכו שניהם יחדיו? במיוחד לפסח, ההמלצות שלנו

צילום: FREEPIK
צילום: FREEPIK
14 באפריל 2024

ממש לפני כמה שעות נכנסנו ללופ לחץ בשל המצב הבטחוני, במאות בתי אב החלו באכילה רגשית לקראת הבאות, האם יפול טיל או לא? זה לא משנה, את המקרר מרוקנים עד הסוף. אבל בל נשכח שהאירוע הזה תופס אותנו בזמן מאוד מיוחד: הניקיונות של פסח. בזמן שאנו מנקים ומקרצפים את הבית, אנחנו מגלים מרחב חדש בבית שלא נוצל, ויחד עם הגילוי עולה התהיה – האם אפשר להוסיף בחדר עוד משהו לעיצוב הבית?
במיוחד עבור השאלה הזו, צירפנו עבורכם את ההמלצות שלנו לפריטים שתוכלו להוסיף לבית – מבלי שאוכל עשוי ללכלך אותם, עבור חובבי אוכל כמותנו, מדובר במאפיין חובה.

1. צמחים

אין כמו עוד ירוק לעין, עוד צמח בפינה שיתן לנו הרגשה של פיקניק, מרבית הצמחים אינם דורשים עבודה מיוחדת, מוסיפים לעיצוב הבית המון, והכי חשוב? הם לא מלכלכים. אם תרצו להתפנק בשדרוג כזה לבית, תוכלו להתחיל מצמחים שעולים פחות ממאה שקלים, עד לצמחים אקזוטיים שיתנו מראה הרפקתני לבית באלפי שקלים.

2. שטיח – לא מה שחשבתם

אז הנה, אנחנו ננפץ לכם מיתוס: שטיח לא מתלכלך כלכך מהר, ולא, אוכל לא נדבק לשטיח לעולמי עד. בימינו, ישנם שטיחים שמאפשרים ניקוי קליל במכונת כביסה מבלי לפגוע באיכותם. אנחנו מרוויחים פעמיים: גם עיצוב מושלם לבית, וגם איזור שבו הילדים יוכלו לשחק בנחת, שטיח רך ופרוותי זה בידיוק מה שחסר בבית שלכם.

אם אתם מחפשים שטיחים שלא מתלכלכים בקלות, ושניתן לנקות אותם בקלות, ההמלצה שלנו? לכו על השטיחים של קרפטים .

3. תמונות

אין כמו טאצ' צבעוני לקירות הבית – אבל כשמדובר בתמונות? מדובר גם בטאצ' אישי! הדפיסו תמונה יקרה לליבכם ומסגרו אותה, תלו אותה בביתכם ותראו ישועות. תמונות יכולות להיות של היקרים לליבכם, של אדם שאתם מתגעגים אליו, או לחלופין – של סתם אוכל שאתם אוהבים או תחום שאתם מחבבים. כל תמונה טומנת בתוכה עולם מסתורי של תוכן שמתאים בעיקר למי שהחליט לתלות אותה. אז איזו תמונה אתם תחליטו לתלות?

4. מנורות ותאורה

זה מעליכם, אז אין סיבה ללכלוך, וזה מוסיף כלכך הרבה לעיצוב הבית! תאורה חדשה בכל מיני צורות מוסיפה אור חדש לבית, תרתי משמע. תגוונו בתאורה, מנורה בימינו לא מיוחדת אך ורק לתאורה באשר היא, אלא משמשת בהרבה בתים ככלי עיצובי לכל דבר, אם תרצו, כמו שמסגרת של תמונה משנה את כל היחס אליה, אז התאורה היא המסגרת של הבית, בלעדיה לא נראה את התוכן, אך איך נתייחס אל התוכן? גם את זה עשויה לקבוע התאורה.

5. שולחן אוכל מעוצב

הנה הקאצ', לפעמים אנחנו נמנעים מלעצב, כי גם ככה זה הולך להתלכלך, אז למה להשקיע מראש? זו טעות נפוצה, שולחן מעוצב מזמין אותנו יותר להינות מהאוכל שלנו, ולא רק להינות אלא גם לשהות שם ולא לרוץ לחפש את הפעולה הבאה שלנו. זה? עונג אמיתי. אל תדאגו מהלכלכוך, שימו מפה מעל, או דאגו לשולחן שקל לניקוי. עצה שלנו? שלבו מתחתיו שטיח, ככה שגם אם יפול משהו לשם – יהיה קל לנקות אותו.

אז בואו נסכם שהפסח הזה מתחדשים? הפעם לא תתחמקו, הבאנו עד אליכם את האופציות, לכם? נותר רק להחליט על מה תלכו, ולהנות מבית מעוצב ואיכותי, וגם לא לוותר על האוכל לצידו. זה וזה? בהחלט יכולים יחדיו.

חג שמח!