מקודם

איך בוחרים בר אקטיבי נכון לאירוע שלכם או אולי עמדת קוקטיילים בכלל

צילום: Magda Ehlers באתר PEXELS
צילום: Magda Ehlers באתר PEXELS
2 במאי 2024

אם אתם מתכננים אירוע, כגון אירוע משפחתי או אירוע עסקי, מסיבה גדולה וכדומה, מומלץ כי תזמינו שירותי בר חיצוניים, אשר יסייעו לכם לערוך אירוע מושקע וברמה.

אחת האטרקציות המובילות היום בענף האירועים הוא ללא ספק בר אקטיבי לאירועים מכל הסוגים.

זהו בר כשמו כן הוא, פעיל כאשר הברמנים מביאים את המשקאות ישר לשולחנות המזומנים וכן, ישנן אטרקציות כמו רקדניות, מופעי זיקוקים וכדומה, שניתן להזמין מהחברה שמספקת שירותי בר מכל הסוגים.

כאשר ישנם אורחים צעירים בגילם, הם יהוו את קהל היעד שלבטח מעוניין בבר פעיל, אשר יקפחץ את האווירה לשמים באירוע וכולם פשוט נהנים.

מומלץ לבקש לראות את התפריטים שמציעה חברת שירותי הבר, אילו אטרקציות היא אף מציעה ומה המחירים.

עמדת קוקטיילים באירוע שלכם

בינינו, מי לא אוהב קוקטיילים צבעוניים ומרעננים באירועים? התשובה היא שכמעט כולם. לכן, רבים מזמינים באירוע מרגש כמו חתונה, עמדה מיוחדת שמוחשכת את העין  והכוונה היא עמדת קוקטיילים לחתונה מכל סוג.

כאן אין לחפש מי קהל היעד, היות וכולם אוהבים משקאות אלוהוליים עדינים ומרעננים שיעלו להם את מצב הרוח.חברות לשירותי בר, מציעות עיצובים מיוחדים של בר הקוקטיילים, כוסות מתאימות, עיצובים מרהיבים ש בר כמו בר המעוצב מקרח, או בר שניתן להרכיב והוא נראה מעוצב להפליא, ברמנים מקצועיים שיודעים לבצע מיקסים נפלאים של משקאות קוקטיילים מיוחדים, שירות אדיב, וכמובן חייכניים.בזמנו, על קוקטיילים או בר קוקטיילים שמענו רק במסיבות קוקטייל, אך היום מדובר על טרנד מבוקש באירועים השונים.

בררו גם על בר קפה ומתוקים לסיום של אירוע מושלם

אם כבר בחרתם חברה המספקת שירותי בר לכל סוגי האירועים, זה הזמן לשאול אותם לגבי בר קפה לסוף האירוע. לבטח לא הייתם מעוניינים שהאורחים ששתו משקאות אלכוהוליים, ינהגו ברכבם או יסתכנו בדרכים. לכן, אין כמו קפה מהביל שיעיר אותם, ייתן להם אתנחתא קטנה.

יחד עם הקפה גם מתוקים יכולים להעיר וכן, האורחים יראו שהשקעתם באירוע ואכפת לכם מהם, כאשר אתם דואגים לכל פרט.

בעמדה זו ישנם גם בריסטות אשר ידאגו להכין כמה סוגי קפה איכותיים.לעשה, זהו המתכון לאירוע מושלם שייחרט בזכרונם של המוזמנים שלכם שגם זכו לאטרקציה מיוחדת ולמופע של מש , אם למשל הזמנתם בר  פעיל (אקטיבי) בר שלם של קוקטיילים וכל מה שכל מוזמן יכול רק לדמיין.

ערכו השוואה בין ספקי שירותי בר

כמו בכל חיפוש של ספק, עליכם להגיע לכמה חברות מובילות המספקות שירותי בר, לבדוק תפריטים, וותק, המלצות וכמובן מחירים, כך שתהיו בטוחים כי ביצעתם את הבחירה הנכונה ביותר, מה שיגרום לכם כבעלי אירועים, להיות שקטים ולצפות מהצד, כיצד האורחים שלכם נהנים מכל רגע, מקבלים שירות אדיב ומקצועי, ומתלהבים מהמשקאות והאטרקציות שסיפקתם להם במשך כל שעות האירוע.