מקודם

אירועי בשר עם שף בשרים – תכירו את TUKA MEAT SHOW

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
14 באפריל 2024

כאשר אנו עומדים לקראת תכנון אירוע, וזה לא משנה אם מדובר ביום הולדת, חגיגת יום נישואין או כל אירוע אחר – כמובן שנרצה לתכנן את האירוע על הצד הטוב ביותר, כך שנוכל לתת לכל האורחים היקרים שלנו חוויה מיוחדת במינה. אמנם, לא מעט אירועים היום הופכים להיות הפקה של ממש, גם אירועים "קטנים" כמו יום הולדת לדוגמא – ונראה שבצל הסטנדרט החדש גם אירועים מושקעים הפכו להיות גנריים, בעוד כי תמיד נרצה לערוך אירוע מיוחד. יש לא מעט אטרקציות שנוכל לשלב באירועים שלנו – אך אין ספק כי אחת הבחירות הטובות ביותר תהיה להזמין שף בשרים מקצועי שירים לנו את האירוע המושלם. אז איך זה עובד, למה כדאי לכם לבחור ומה עוד עליכם לדעת על כל מה שקשור להזמנת שף בשרים? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא. 

יתרונות של שף בשרים לאירועים שלנו

  • חוויה ייחודית – כאמור, היום כמעט כל אירוע ולו הכי קטן הופך להפקה של ענק – ונראה כי הפקות מושקעות הפכו להיות הסטנדרט החדש. לעומת זאת, כאשר נתכנן אירוע אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן להתאמץ להפוך אותו לייחודי ככל הניתן – כך שנוכל לספק לכל האורחים שלנו חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. שף בשרים עוזר לנו להרים את האירוע לשלב הבא, ולהפוך אותו להרבה יותר מיוחד וחוויתי עבור כולם.
  • כיבוד יוצא דופן – בכל אירוע הכיבוד משחק תפקיד לא קטן, ואילו בזכות הזמנת שף בשרים תוכלו להיות בטוחים כי הכיבוד שיוגש לאורחים באירוע שלכם יהיה יוצא מן הכלל. במקום כיבוד קל, חטיפים וכיוצא בכך כל האורחים שלכם יהנו מנתחי בשר משובחים הנעשים על הצד הטוב ביותר על ידי מקצוען אמיתי בתחום. 
  • מופע מרהיב – החלק הקולינרי בהחלט הופך את האפשרות של הזמנת שף בשרים לכדאית, אך המופע המרהיב שכל האורחים שלכם יוכלו ליהנות ממנו מהווה יתרון משמעותי לא פחות. 

כמה אנשים מינימום צריך לאירועי בשר מטורפים?

לפני שנמשיך להזמנת שף בשרים מקצועי ומומלץ – הרי שעלינו להבין מהי כמות המינימלית של אנשים. ובכן, בכל אירוע בו מדובר בכמות של 15 אורחים ומעלה נוכל להזמין שף בשרים איכותי מהצוות של TUKA MEAT SHOW.

כמה זה עולה?

המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו סוג הבשר שתזמינו, וכמות של כל נתח, אך באופן כללי המחיר הממוצע נע בין 220 ל-330 ש"ח פר סועד.

לאילו אירועים האטרקציה הזו יכולה להתאים?

מופע הבשרים המרהיב של TUKA MEAT SHOW יכול להתאים לכל אירוע שתרצו לקחת לרמה הבאה עם אוכל טעים ואיכותי – ימי הולדת, מסיבות רווקות, הצעות נישואין, חגיגות יום נישואין, ימי משפחה, בר/בת מצווה וכן הלאה.