מקודם

קינוחים לטיולי קמפינג

צילום: pixabay
צילום: pixabay
26 בפברואר 2024

איזה כיף, החלטתם לצאת לסוף שבוע של קמפינג בחיק המשפחה בארצנו היפה! כשיוצאים לטיול קמפינג עם ילדים יש להצטייד בלא מעט ציוד וזה בלשון המעטה. בין כל הציוד הזה עליכם לצאת ערוכים גם מבחינת מזון שיספיק גם לנסיעה אל היעד של הקמפינג, גם בזמן השהות שלכם וגם בנסיעה חזרה, כיוון שילדים נוטים לחוש רעב בנסיעות ובפרט בנסיעות ארוכות או ממושכות. אספנו עבורכם כמה קינוחים שהם פשוט מושלמים לטיול קמפינג משפחתי כדי שתוכלו לצאת מצוידים כראוי!

עוגות בחושות בטעם של בית

הקינוח הראשון שנתייחס אליו הוא עוגות בחושות. עוגות אלו הן קינוח מושלם לקמפינג. כיוון שמדובר בעוגה שאינה בעלת קרם או ציפוי, קל מאוד לקחת אותן לטיול וליהנות מהן גם בדרך וגם ביעד עצמו. תוכלו לפרוס את העוגה כבר מהבית כדי שיהיה לכם קל יותר לתת לילדים לאכול ממנה אם אתם נמצאים במקום שאין לכם אפשרות להוציא סכין ולפרוס אותה. הקפידו לאחסן אותו במכל אטום שישמור על הטריות שלה לפחות שלושה-ארבעה ימים, במקרה שהיא לא תחוסל לפני כן. מגוון העוגות הבחושות שתוכלו להכין לטיול הוא גדול במיוחד, החל מעוגת שוקולד שילדים אוהבים במיוחד, דרך עוגת שיש בטעם של בית, עוגת תפוזים, עוגת וניל ועוד.   

עוגיות

מה נהדר יותר מאשר לקחת עימכם קופסת עוגיות שבתוכה ממתינות שלל עוגיות שונות? תוכלו לאפות ביחד עם הילדים כמה סוגים של עוגיות שונות למשל: עוגיות חמאה, עוגיות שמרים, עוגיות מלוחות (כמו עבאדי), עוגיות טחינה בריאות, עוגיות עם ריבה במרכז ואפילו אלפחורס אם מתחשק לכם טעמים דרום אמריקאיים. את הקופסה תוכלו להביא עימכם לקמפינג, לזלול ממנה בעת הנסיעה ליעד הנבחר, להגיע למקום, להכין צוהריים ומיד אחריו להכין פק"ל קפה ולהתענג על נשנוש קטן ומתוק של אחר הצוהריים. 

סמורס

הסמורס המיתולוגי הוא הקינוח לקמפינג בה' הידיעה! למי שאינו מכיר את הסמורס מדובר בשדרוג אמיתי למרשמלו שאנו כה אוהבים לצלות מעל אש המדורה. כאן ילוו את המרשמלו המותך שני ביסקוויטים מרוחים בממרח שוקולד מכל צד כשבמרכזם יונח המרשמלו המותך ויהווה את המילוי לסנדוויץ' הביסקוויט הזה. מדובר בקינוח עתיק קלוריות וסוכרים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ובפרט כשאנחנו בקמפינג. מי שמרגיש שמפלס הסוכר בדם עולה לו יותר מידי, יכול להיצמד לגרסה הרגילה של מרשמלו צלוי בלי שאר התוספות.

כדורי שוקולד

כדורי השוקולד השובבים מושלמים כקינוח לקמפינג אך נמליץ לכם לקחת אותם בתוך צידנית ולא בתוך קופסה כדי לשמור אותם בקירור, ובפרט אם אתם נוסעים לקמפינג בימי הקיץ החמים. את כדורי השוקולד תוכלו כמובן להכין עם הילדים שכנראה ישמחו מאוד להשתתף במשימה ולגלגל את עיסת השוקולד לכדורים קטנים שמתגלגלים משם ישירות לתוך הציפוי הנבחר. בין אם זה קוקוס ובין אם אלו סוכריות צבעוניות מדובר בקינוח מנצח שייטרף במהירות.

בראוניז

עוד אפשרות מצוינת לקינוח קמפינג מוצלח הן הבראוניז. עוגת השוקולד נמוכת הקומה, הדחוסה והעשירה בטעמים, נשמרת מעולה בתוך קופסה כך שניתן להביא אותה עימכם ולהתענג על ביס מתוק ושוקולדי במיוחד. גם הבראוניז אשר חלקן העליון פריך וקראנצ'י אל מול מרקמן הנימוח, אינן מצופות בציפוי ואינן מלכלכות, רטובות או דביקות כמו עוגות אחרות שפחות מומלץ לקחת לקמפינג. 

לסיכום, נראה כי יש לא מעט קינוחים שאתם יכולים לארוז איתכם חוץ מאת הציוד לטובת הטיול המשפחתי. גם אתם וגם הילדים תוכלו ליהנות יחד מטיול מגבש במיוחד, מלא בחוויות ורגעים מופלאים וכמובן מלא בקינוחים.