מצטיידים

צעצועים למטבח שכדאי לחזור איתם מאיקאה

גם אם נשבעתם שלא תתקרבו לשם בזמן הסייל - בשבוע הקרוב כנראה תמצאו את עצמכם בקופות של איקאה. הנה 8 פריטים שבאמת כדאי לחזור איתם הביתה

תמונות באדיבות איקאה ישראל
תמונות באדיבות איקאה ישראל
4 ביולי 2019

KORPON – גריל פחמים נייד

קצת יותר סטייל מהמנגל החד פעמי שקניתם בפיצוציה בדרך לפיקניק האחרון ולא פחות קומפקטי: לגריל הנייד הזה יש מראה חינני של חללית הודות ל-3 רגליים שאפשר לקפל לפני האחסון. פלטת הצלייה שלו אינה עשויה רשת, אלא משטח מתכת עם חריצים שנועדו למנוע מחתיכות אוכל ליפול לתוך הגחלים ואת העיצוב הפונקציונלי משלימה ידית נשיאה. במחיר הנוכחי כדאי להצטייד באחד שיישמר בתא המטען, על כל ברביקיו שלא יבוא.
מחיר: 69 שקלים (במקום 125)

לא חללית גריל נייד. תמונה באדיבות איקאה ישראל
לא חללית גריל נייד. תמונה באדיבות איקאה ישראל

GRILLTIDER – כלי לדחיסת המבורגר

אתם יכולים להשקיע בנתח בשר איכותי, בתיבול, בגריל משוכלל – ובסוף לקבל המבורגר שמנמן ונא מבפנים ודק ושרוף בקצוות. הכלי הזה יעזור להפיק קציצות בעובי אחיד שיבטיחו צלייה מדויקת של ההמבורגר – ובמחיר משתלם במיוחד.
מחיר: 25 שקלים (במקום 49)

משקיעים בהמבורגר כלי לדחיסת המבורגר. תמונה באדיבות איקאה ישראל
משקיעים בהמבורגר כלי לדחיסת המבורגר. תמונה באדיבות איקאה ישראל

SOMMAR 2018

מה לא נאמר ונכתב על הנזק שקשיות פלסטיק חד פעמיות גורמות לסביבה? אז נכון, באיקאה נמכרות גם קשיות חד פעמיות וכל רהיט מגיע עטוף בשכבות רבות של ניילון שלא עושות טוב לכדור, אבל בכל זאת – לא כל כך קל למצוא קשיות רב פעמיות לרכישה (אלא אם כן מדובר בהזמנה מהרשת), ודאי שלא במחיר נגיש כל כך, ועל זה חייבים לציין לטובה את איקאה. איך מנקים אותן? על זה עדיין לא חשבו באיקאה, תצטרכו לשבור את הראש בעצמכם.
מחיר: 3 שקלים לאריזה של 6 קשיות (במקום 5)

IDEALISK – מסננת

מה שמייחד את המסננת הזאת הוא פיצ'ר קטן וגאוני: ידיות נשלפות, שמאפשרות לתלות אותה על שולי הכיור, כך שאין חשש שהיא תתהפך או שהמזון שמניחים בה ייגע במים הנקווים בתחתית הכיור.
אנחנו גילינו אותה לפני כמה שנים, ושמחים לבשר שלמרות המחיר הזול היא גם שורדת יפה שימוש אינטנסיבי.
מחיר: 22 שקלים (במקום 29)

קופסת אחסון IKEA 365+

אצל 9 מתוך 10 אנשים יש קופסת אוכל שהמכסה שלה הלך לאיבוד לפני שנים. העשירי תקוע עם 9 מכסי פלסטיק שאין לו מושג איך הגיעו אליו. קופסאות אוכל הן תמיד מצרך נחוץ, והקופסאות מסדרת IKEA 365+ חביבות עלינו במיוחד מכמה טעמים – ראשית, הן עשויות זכוכית ולא פלסטיק, כך שהן בריאות יותר, טובות יותר לסביבה ולעולם לא יקבלו גוון אדמדם ומטריד של רוטב עקשן. שנית, ניתן לקנות את הקופסה ואת המכסה בנפרד, כך שאפשר למצוא בקלות תחליף למכסים (או קופסאות) שאבדו ושלישית – הן מגיעות עם 3 אפשרויות למכסים: מכסה זכוכית, מכסה סיליקון המיועד לשימוש בהקפאה ובחימום, מכסה במבוק אלגנטי שיכול לשמש גם כתחתית מבודדת חום, או מכסה הפלסטיק המסורתי שיש לו קליפסים לאיטום הקופסה. הקופסאות מגיעות במגוון נפחים שונים שמתאימים לכמה גדלים סטנדרטיים של מכסים, כך שאפשר לעשות Mix & Match בין הקופסאות השונות.
מחיר: החל מ-7 שקלים לקופסת זכוכית של 400 מ"ל ו־5 שקלים למכסה פלסטיק תואם. שימו לב: לא כל הגדלים נמכרים בסייל

אפשר לעשות mix&match עם המכסים קופסאות אחסון. תמונה באדיבות איקאה ישראל
אפשר לעשות mix&match עם המכסים קופסאות אחסון. תמונה באדיבות איקאה ישראל

ORDNING – משקל מטבח

כוסות וכפות מדידה הם אמנם אביזר פוטוגני, אבל כל מי שאפה יותר משלוש-ארבע עוגות בחייו יודע שמשקל דיגיטלי הוא פריט חובה. המשקל הזה מתאים לשקילה של עד 3 ק"ג (לעומת רוב המשקלים הדיגיטליים שמתאימים ל-2 ק"ג), ואם מחפשים טוויסט עיצובי סטייל איקאה – אז התצוגה שלו ניתנת לקיפול כשהוא לא בשימוש.
מחיר: 59 שקלים (במקום 79)

לא מיצינו כבר את כפות המדידה? משקל מטבח דיגיטלי. תמונה באדיבות איקאה ישראל
לא מיצינו כבר את כפות המדידה? משקל מטבח דיגיטלי. תמונה באדיבות איקאה ישראל

SOMMAR 2019 – מגש

אוקיי, לא באמת מדובר בהברקה שחייבים במטבח, אבל אנחנו יודעים שכנראה נחזור איתו הביתה: מגש מתכת צבעוני בסטייל קיצי, שעושה לנו שמח בלב, עולה פרוטות ויצטלם נפלא לאינסטגרם עם כוס קפה קר.
מחיר: 12 שקלים (במקום 19)

הצעת הגשה: עם האשטג שקשור לקיץ מגש מתכת. תמונה באדיבות איקאה ישראל
הצעת הגשה: עם האשטג שקשור לקיץ מגש מתכת. תמונה באדיבות איקאה ישראל

SOMMAR 2019 – שמפנייר

בפנטזיות הקיץ שלנו מככבים מרפסת, בריזה של ערב, יין מבעבע ושמפנייר מלא בקרח. במציאות אנחנו בדרך כלל לא מעזים לצאת מהמזגן, אבל שמפנייר זה משהו שתמיד כדאי שיהיה בבית (כי לכו תדעו מתי תתחיל בריזה) ולשמפנייר הזה יש לוק רענן ותו מחיר משמח. והנה טיפ קטן למי שאוהב לתכנן מראש – תצטיידו בכמה כאלה ותשמרו בארון, ראש השנה כבר מעבר לפינה.
מחיר: 15 שקלים (במקום 39)

חלום ליל קיץ בגרסה נגישה שמפנייר. תמונה באדיבות איקאה ישראל
חלום ליל קיץ בגרסה נגישה שמפנייר. תמונה באדיבות איקאה ישראל

ואם אתם כבר בסביבה: 3 פריטים ששווה לקנות גם במחיר מלא

DUKTIG – סט צעצועים כלי מטבח

לתת לילדים להתאמן לקראת חייהם כפודיז זה תמיד רעיון טוב, אבל הסט הזה מעניין בעיקר בגלל המטרפה. בארצות הברית קוראים למטרפות הסלילים מטרפות רוטב (Sauce whisk), וכל ייעודן בעולם הוא הכנת רטבים (להבדיל מהפעולה של מטרפה רגילה שגם מכניסה אוויר לתערובת). מטרפת הצעצוע הקטנה התגלתה כאידיאלית בגודל – היא יכולה להיכנס לכוס צרה במיוחד או לצנצנת, ותשמש אתכם לעוד משימות מטבח קטנות כמו ערבוב קוקטיילים והכנת טחינה.
מחיר: 19 שקלים לסט הכולל מטרפה, מלקחיים, מצקת, תרווד וכף פסטה

מכינים את הקטנים לעבודות מטבח סט כלי מטבח לילדים. תמונה באדיבות איקאה ישראל
מכינים את הקטנים לעבודות מטבח סט כלי מטבח לילדים. תמונה באדיבות איקאה ישראל

SNUDDA – מגש מסתובב

המגש הזה נועד להגשת גבינות, אבל הוא יעניין דווקא את מי שעוסק בקישוט עוגות. נכון, אפשר לקנות מגשים מסתובבים בחנויות המתמחות בציוד אפייה, אבל הם קטנים יותר, ייצוגיים פחות (כלומר ידרשו מכם להעביר את הקונסטרוקציה המקושטת לצלחת הגשה) ובעיקר – יקרים פי שניים ויותר מהמגש הזה.
מחיר: 39 שקלים

מושלם לקישוט עוגות מגש מסתובב. תמונה באדיבות איקאה ישראל
מושלם לקישוט עוגות מגש מסתובב. תמונה באדיבות איקאה ישראל

ISBERGET – מעמד לטאבלט

שדרוג קטן לכל מי שמבשל עם טאבלט – או גיליון של "השולחן" – מולו.
מחיר: 10 שקלים