מקודם

המנגליסטים מציגים – 8 טיפים חשובים למארגנים אירוע בשרי

3 במרץ 2024
צילום: קייטרינג המנגליסטים
צילום: קייטרינג המנגליסטים

אירועי בשרים הם חלק חשוב מהתרבות הישראלית, ולכן חשוב להכין אותם בצורה מושלמת, המתאימה בדיוק לחך של הסועד הישראלי אם אתם מתכננים אירוע בשרים ורוצים להפוך אותו לחוויה מושלמת עבור המוזמנים שלכם, ישנם כמה טיפים חשובים שיכולים לעזור לכם. במאמר זה, המנגליסטים מציגים 8 טיפים חשובים למארגנים אירוע בשרים גדול כקטן, לחתונה מפוארת או ליומולדת בגינה.

טיפ 1: תכנון מוקדם ורשימת מטלות

כמו בכל אירוע, תכנון מוקדם הוא המפתח להצלחה. כאשר מתכננים אירוע בשרים, חשוב להתחיל לתכנן מראש ולהכין רשימת מטלות עם מועדים מדויקים. כך תוכלו להיות בטוחים שכל הפרטים יועברו בזמן ולא יתפספסו כל מיני דברים מהותיים, יתרה מזאת, ככל שתזמין את הקייטרינג מוקדם יותר מבחינת מועד האירוע, כך בד״כ יעלה לך פחות האירוע. למשל מומלץ לעשות הזמנה בחורף לאירוע המתוכנן בקיץ

טיפ 2: בחירת המקום המתאים

בחירת מקום מתאים היא חלק חשוב מאוד מהתכנון. חשוב לבחור מקום שיתאים למספר המוזמנים, יהיה נוח להכנס ולצאת ממנו, ויתאים לסוג האירוע שאתם מתכננים. כמו כן, חשוב לבדוק את אפשריות הבישול וההגשה בו, למשל האם ניתן להד מנגל במקום האירוע? למעשה האם מותר להבעיר אש. זוהי שאלה מהותית, כי היא זאת שלמעשה תקבע את סוג התפריט ואת סגנון האירוח המתאים.

טיפ 3: בחירת סגנון אירוח ותפריט מתאים

בחירת תפריט מתאים היא חלק חשוב מאוד מהאירוע. חשוב לבחור במנות שיתאימו לסוג האירוע ולכמות המוזמנים. ישנן חברות המתמחות בקייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים או בקייטרינג לחתונה גדולה.
בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את התקציב ולבחור במנות שיתאימו לתקציב העומד לרשותנו ולא לחרוג ממנו..

ישנן 2 סגנונות אירוח נפוצים

הראשונה היא בופה בשרים על האש – הכנה על מנגל גחלים במקום האירוע

הבחירה בסוג המנות עשויה להשפיע באופן ישיר על חווית המוזמנים. כאשר בוחרים בופה בשרים על האש, ניתן ליצור חוויה אותנטית ומיוחדת שתעניק טעם ייחודי לאירוע. המנות המוגשות על מנגל גחלים מעניקות טעם עשיר ומיוחד לבשר, ומוסיפות רמה נוספת של חווית אירוח למוזמנים. בנוסף, הניחוחות המיוחדים של הבשרים והגחלים יכולים ליצור אווירה נעימה ומיוחדת שתשדרג את חווית האירוע.

השנייה היא בופה בשרים ממטבח השף – תפריט בשרים בהכנה מראש ובהגשה חמה במקום האירוע

בופה בשרים הכולל מגוון רחב של מנות בשריות מוכנות מראש ומוגשות בצורה חמה על מזנון עץ מהודר.

מדובר בהגשה מהודקת ואסתטית המציעה מגוון רחב של בשרים, כולל עוף, אסאדו, פרגיו דגים ועוד. כל המנות נעשות מראש במטבח השף ומוגות חם באירוע באמצעות כלי מיוחדים השומרים על חום המזון לאורך כל משך הארוחה .

התפריט מאפשר לך לבחור בין מספר אפשרויות בשריות שונות. השילוב בין הרמת שירות המקצועי עם מנות טעימות ואיכותיות מביא לשולחן ולאירוע שלך, יכולות ואיכויות שהאורחים שלך לא ישכחו זמן רב..

טיפ 4: תכנון תפריט עם אפשרויות נוספות

כדי להפוך את האירוע לחוויה מושלמת עבור המוזמנים, חשוב לתכנן תפריט עם אפשרויות נוספות. כך תוכלו להתאים את האירוע לכל המוזמנים, גם לאלו שיש להם בקשות מיוחדת למשל ללא גלוטן או מנות לצמחוניים.

צילום: קבוצת המנגליסטים
צילום: קבוצת המנגליסטים

מה לגבי מנות לילדים?

מיני המבורגרים, הנקניקיות והשניצלונים הם מנות קלאסיות שילדים נהנים מהם במיוחד. כאשר הן מוגשות במסיבת יומולדת או באירוע משפחתי, הן מפיקות שמחה רבה בקרב הצעירים..

האוכל הזה, המכיל ברמות גבוהות חלבון ושומנים, מתאים היטב לצרכים התזונתיים השונים של הילדים. הם צריכים כמות רבה של קלוריות ולכן, הגעתם של המבורגרים ושניצלונים אל שולחן האוכל של הילדים, היא להם כמו ניצוץ אור באמצע יום קשה ומלא בפעילויות..

בנוסף, למרות הפופולריות של המנות הללו בקרב הילדים, הן גם מתאימות לתקציב נמוך יחסית וכך מאפשרות לך המארח לחסוך עלויות מנות מיותרות..

טיפ 5: חשוב לבחור את הכשרות המתאימה

כאשר מתבקשים לבחור בקייטרינג הנכון, חשוב לזכור שכל אחד יש לו טעמים וצרכים שונים. יש לקחת בחשבון את תחושותיו של כל אורח ואת של כלל המוזמנים . בבחירת קייטרינג בשרי כשר יהיו אורחים שיסתפקו בכשרות רבנות, בעוד שאחרים אולי יעדיפו כשרות מחמירה יותר כמו מהדרין או מחפוד.

על מנת שתוכלו לבחור נכון או לקלוע לפחות לדרישת הרוב, מומלץ לוודא כי לקייטרינג יש תעודת כשרות רגילה – הנתנת מטעם הרבנות ואחכ כדאי לבדוק בקרב האורחים אם ישנם כאלה המחמירים בכשרות, כלומר המעדיפים כשרות מהדרין או כשרות הרב מחפוד. לאורחים אלה ניתן להביא מנות ייחודיות ֿלהם.

ואם הם נמנים עם רוב המוזמנים לאירוע, כדאי כבר מראש לתאם את האירוע עם קייטרינג המחזיק בתעודת כשרות מחמירה (מהדרין, הרב מחפוד וכיוצ״ב)

הקפדה על ההתאמה של הכשרות בהתאם להעדפות האורחים, היא הבסיס להצלחת האירוע ולהנאת כלל האורחים.

טיפ 6: להוסיף לתפריט קבלת פנים, שתיה וקינוחים

סעודת בשרים הכוללת 4 סוגי בשר, 3 תוספות חמות ו-8 סוגי סלטים למשל, היא נפלאה לאירוע בשרים בבית או בחייק הטבע.

אבל מה לגבי אירוע חתונה? קייטרינג בשרי המציע תפריט חתונה, צריך להוסיף למנות האוכל גם קבלת פנים (בדרך כל 3 מנות מסתובבות לפתיחה), שתייה קלה ומוגזת וכמובן לסיום שולחן קינוחים מהודר המוגש לצד שתיה חמה. אגב אם רוצים אתם לגמרי ללכת על בטוח, תבקשו גם עמדת מיני המבורגרים קטנה שתפתח לקראת סיום האירוע ותקל את תהליך ספיגת האלכוהול של כל החברים האמיתיים שלכם, אלה שנשארים איתכם ממש עד הסוף, אפילו אחרי שהדי ג׳י לוחץ על כפתור הסטופ

טיפ 7: לערוך פגישת הפקה וסיור לוקיישן מקדים

כאשר מתכננים פגישת הפקה, חשוב להבטיח שכל הגורמים השונים בהפקה מתואמים ועובדים בשיתוף פעולה טוב אחד עם השני. נדרשת הסכמה בין המפיקים, הצוות הטכני,חברת השכרת הציוד, צוות הסידור והעיצוב, הבר וכל אנשי השירות האחרים.

בנוסף, חשוב להקפיד על בניית לוח זמנים מפורט המגדיר את כל הפעולות הנדרשות לקראת ובמהלך האירוע. בכך ניתן לוודא שכל צעד חשוב או חלק מהותי, כמו החופה למשל, יתבצע בהתאם לתכנון בצורה מדויקת ובזמן. כדאי גם לקיים סיור מקדים בלוקיישן שבו עתיד להתקיים האירוע, כך תוכלו לזהות בעיות עתידיות ולפתור אותן בטרם עת,

טיפ 8: לבחור חברת קייטרינג עם מוניטין, המלצות וניסיון

כאשר את או אתה בוחרים חברת קייטרינג עבור אירוע שלכם, חשוב לבחור בחברת קייטרינג המתנהלת בצורה אחראית. מוניטין טוב הוא גורם מרכזי בבחירת חברת הקייטרינג.

חברה עם מוניטין והמלצות טובות מעידה על איכות השירותים והמוצרים שהיא מציעה בכל השלבים, החל מתחילת ההתקשרות עד לסיום האירוע.

בנוסף, חשוב לקבל המלצות מאנשים אחרים שכבר נהנו מהשירותים של החברה. המלצות חיוביות עשויות להיות אינדיקציה נהדרת שהחברה מספקת שירות יעיל ואיכותי. תמיד שווה לראות חוות דעת וביקורות של לקוחות קודמים שהשתמשו בשירותים של החברה כדי להבין אם החברה תתאים לסוג האירוע שלך ולצרכיך המיוחדים

המלצות אלה מופיעות באופן גלוי באזור הביקורות של גוגל או פייסבוק למשל. ואגב אל תתבישו לבקש טלפון של לקוח ממליץ אשר ערך אירוע הדומה לשלכם.

בנוסף, חשוב לבחור חברת קייטרינג שיש לה ניסיון רב בכנסים ואירועים שונים. חברה עם ניסיון רחב תכיר טוב את הדרישות של כל סוג וגודל של אירוע ותוכל להציע פתרונות מותאמים אישית שיתאימו לך. בחירת חברת קייטרינג עם ניסיון מסייעת לוודא שהם יוכלו להתמודד עם כל אתגר שעשוי להתעורר במהלך האירוע ולספק לך חוויה חלקה ונעימה.

צילום: קבוצת המנגליסטים
צילום: קבוצת המנגליסטים

על קבוצת המנגליסטים

ראשית, טעים להכיר (:

קבוצת המנגליסטים פועלת למעלה מעשור ומספק שירותי קייטרינג בשרים והסעדה לאירועים קטנים וגדולים כאחד. חברת המנגליסטים מחזיקה במספר מותגי אירוח בשרי המציעים כל אחד מהם סגנון אירוח בשרי שונה.

מותג הבית קייטרינג המנגליסטים מציע תפריט בשרים על-האש לאירועים מכל הסוגים.

ומותג אירועי היוקרה של הקבוצה, קייטרינג שף אסאדו מציע תפריטי שף לאירועים, הנעשים מראש במטבח השף ומוגשים בצורה מהודרת באירועי יוקרה גדולים כמו חתונות וכנסים

קבוצת המנגליסטים מתפעלת 5 מטבחי ייצור הפזורים בכל הארץ ובכך מאפשרת ללקוחותיה לערוך אירועים בכל אזור בארץ ובכשרות לפי דרישה לקבלת מידע נוסף צרו קשר באתר החברה mang.co.il או חייגו ישירות אל הטלפון הנייד, הם תמיד זמינים לכל שאלה 054-6786343