סיכום עשור

היח"צנית בטי כנען: "כל סועד הופך למבקר מסעדות"

צילום אוכל בסמארטפון. צילום: דן פרץ
צילום אוכל בסמארטפון. צילום: דן פרץ

בטי כנען, הבעלים של משרד היח"צ Publica, מסבירה כיצד הרשתות החברתיות הפכו לשחקן מרכזי בזירה

15 בדצמבר 2019

בעשור האחרון השתנו דברים רבים בתחום יחסי הציבור, ואחד המשמעותיים בהם הוא הרשתות החברתיות. הן הפכו להיות שחקן מרכזי שבאמצעותו עולם הקולינריה הפך מאוד נגיש ויומיומי. מצד אחד, שפים ומסעדנים מעלים פוסטים מהמטבח ומפרסמים את המסעדה ומצד שני כל סועד הופך להיות מבקר מסעדות. כמות המידע המציפה אותנו מדי יום היא עצומה: מנות, תפריטים, פתיחה וסגירה של מסעדות, אירועי אוכל ועוד. בעולם היח"צ של היום, אי אפשר רק לשקף ולספר מה קורה במסעדה, אלא חייבים לייצר תוכן משמעותי שיבדל את המקום אל מול האחרים ולהצליח ללכוד את תשומת הלב – הן של התקשורת והן של הגולשים. תוכן נכון ויוצא דופן צריך להיות מחובר לטרנדים ומגמות עכשוויות, והוא הכלי החשוב ביותר ביחסי ציבור כיום שמבדיל בין אנשי יח"צ טובים למצוינים.

לרשימת סיכומי העשור המלאה של אתר השולחן