חגיגת יין חד פעמית ביקב תל שיפון

יקב אורטל | צילום: יח"צ
יקב אורטל | צילום: יח"צ

מחפשים לאן לנסוע בסופ"ש כדי להתאוורר, ליהנות מהטבע ולשתות קצת (הרבה) יין? הנה רעיון

15 במרץ 2021

אחרי שישבנו כל כך הרבה זמן בבית ואחרי שהילדים סוף סוף חזרו למסגרות, הגיע הרגע שלנו להתאוורר ולחגוג את החזרה (גם אם היא רק חלקית) לשגרה בחגיגת יין חלומית בטבע. כי האמת, שכבר נמאס לנו לשתות את היין בבית על הספה, ואם יש משהו שלמדנו בשנה האחרונה זה שאין לדעת מה יהיה בעוד שבוע.

מה שאנחנו כן יודעים זה שבסוף השבוע הקרוב תתקיים חגיגת יין, מוזיקה ואוכל, ביקב תל שיפון שנמצא בפאתי קיבוץ אורטל, בצפון רמת הגולן.
>> להזמנת כרטיסים

עכשיו, כשהאביב כבר כאן, מזג האוויר מתחמם והפריחה בשיאה, זה הזמן לצאת מהבית ולגלות את הטבע בכלל ואת רמת הגולן בפרט. ואם אתם כבר בסביבה, כדאי לדעת שחוץ מטיולים בטבע, מעיינות ונחלים, תמצאו באזור גם סיורי ליקוט וסיורי טעימות ביקבים שונים.

>> 20 נשים משפיעות בעולם היין פותחות בקבוק
>> ליטל עובדיה מיקב תל יודעת לדמיין את טעם היין כבר משלב הענב

ובחזרה לאירוע שלשמו התכנסנו, יקב תל שיפון (אורטל המחודש) הוקם בשנת 2009 והוא מייצר כ-25,000 בקבוקי יין בשנה. חלק מהזנים בהם עושים שימוש ביקב הם: סוביניון בלאן, קברנה פרנק, קברנה סוביניון וסירה ומרלו.

במיקום המרהיב של היקב, מול הנוף המהפנט של חמשת הרי הגעש של הגולן, תוכלו ליהנות מטעימות של היינות החדשים שבוקבקו רק לפני חודש, מדוכני אוכל מפנקים, תשתחררו ברחבת הריקודים הענקית שמתפרשת על פני 10 דונם, ובשביל שהחוויה תהיה מושלמת – צוות היקב דאג אפילו לפינות זולה חלומיות בין הגפנים.

חגיגת היין ביקב תל שיפון תתקיים ביום שישי הקרוב, 19.3.21 בין השעות 17:00-11:00 תחת הנחיות התו הירוק והסגול, עלות הכניסה ברכישה מוקדמת הינה 99 ש"ח וכוללת כוס יין לטעימות חופשיות במהלך האירוע.
>> להזמנת כרטיסים

>> פסח 2021: יינות מקומיים מומלצים לחג