לאהוב מהבטן

מארזי המתנה הכי טעימים לוולנטיינ'ס

פרלינים לוולנטיינ'ס ב"קרדינל". צילום: אלי טראב
פרלינים לוולנטיינ'ס ב"קרדינל". צילום: אלי טראב

פרלינים בכל גוון אפשרי של ורוד, לב שוקולד שתוכלו להחביא בתוכו הפתעות ומארז שיעזור לכם לבשל ארוחה רומנטית מושלמת

12 בפברואר 2020

ג'וליקה

החנות הקטנה ברמת השרון תתמלא בפרלינים בטעמי קרמל ומלח ים, גנאש שוקולד מריר עם קוניאק וגנאש פירות יער – שנבחרו בעקבות סקר שנערך בין הלקוחות הקבועים. הפרלינים המיוחדים ייטמנו בתוך לב שוקולד גדול, העשוי שוקולד 70%. אם תזמינו מוקדם את המארז שזכה לכינוי "שוברי הלבבות של ג'וליקה" תוכלו גם להוסיף פתק קטן שיוחבא בין הלבבות הקטנים או טבעת יהלום – לא שאנחנו מנסים לרמוז משהו. ואפשר גם לקנות את הפרלינים בנפרד, בקופסת מתנות של חמישה או תשעה פרלינים. 

שוברי הלבבות של ג'וליקה 129 ש"ח; תשיעיית לבבות קטנים 59 ש"ח. יבנה 48 (פינת סוקולוב 111) רמת השרון, 2060455־077

אל תשכחו להחביא בפנים פתק אישי שוברי הלבבות של ג'וליקה. צילום: צוות ג'וליקה
אל תשכחו להחביא בפנים פתק אישי שוברי הלבבות של ג'וליקה. צילום: צוות ג'וליקה

מישי

לכבוד הוולנטיינ'ס יצרו השוקולטיירים דקל בלעיש ומישי בלוג (בוטיק השוקולד "מישי") קולקציית פרלינים במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם מותג השוקולד הבינלאומי ולרונה. כל פרלין עשוי מסוג שונה של שוקולד ושודך לגנאש המתאים לו, למשל שוקולד "אינספריישן" המכיל פטל מולא בגנאש שוקולד מריר ופטל; שוקולד לבן מסוג "אופליס" המצטיין בטעם חלבי מולא בגנאש קסיס וצופה באבקת פירות יער וכו'. בנוסף יציעו ב"מישי" טראפלס אלכוהוליים כמו טראפל קרמל ערק ואשכוליות אדומות וטראפל מיקס פירות יער. 

החל מ-5 ש"ח לפרלין ועד 50 ש"ח למארז של 9 פרלינים. זייד 1 (מרכז זייד) קרית טבעון, 9835722־04

יהלומים וורודים צילום: דני גולן
יהלומים וורודים צילום: דני גולן

דליקטסן

מותג המים המינרליים המוגזים Ferrarelle חבר לקבוצת R2M והשף אוהד סלומון (קופיבר) לקראת הוולנטיינ'ס, ויחד יציעו מארז מיוחד במהדורה מוגבלת שיכיל כל מה שצריך להכנת ריזוטו פטריות פורצ'יני וכדורי ארנצ'יני מושלמים:  המארז כולל חומרי גלם איכותיים כמו פטריות פורצ'יני מיובשות, שמן זית, ריזוטו קרנרולי, מלח כמהין שחור, גבינות ועוד, וגם עציצי תבלין, מגבת מטבח וזוג כפות עץ לסלט. את המארז אפשר להזמין בדליקטסן ובאתר האינטרנט.

מחיר המארז: 280 ₪. דליקטסן – לכל הפרטים

הכל לארוחה רומנטית בבית צילום: טל סיון צפורין
הכל לארוחה רומנטית בבית צילום: טל סיון צפורין

ז'נווה

בוטיק השוקולד בדיזינגוף סנטר מייבא שוקולדים איכותיים מלוקסמבורג ומציע קולקצייה חדשה המשלבת צמחים וצמחי תבלין: פרלין גנאש אשכולית אדומה עם עיטור ורד מריר; פרלין שוקולד לבן במילוי גנאש ורדים; פרלין שוקולד מריר במילוי גנאש אוכמניות ותמצית עלי גרניום לימוני ועוד. את הקולקציה המיוחדת אפשר לשלב עם פרלינים הרפתקניים פחות כמו פרלין לב אדום ממולא ג'יאנדויה.  

החל מ-36 ש"ח ל-6 פרלינים ועד מארז 112 ש"חל-16 פרלינים. דיזינגוף 50, תל אביב (בניין B בדיזינגוף סנטר), 03-6565618 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ז'נווה שוקולד GENAVEH (@genaveh_chocolate) on

קרדינל

חנות השוקולד של השוקולטייר אלי טראב, שהתחדשה לאחרונה בסניף שני ברחוב שינקין בתל אביב, מציעה פרלינים ורודים מיוחדים כמו פרלין תותים, קרם פרש ושמפניה; פרלין במילוי קישרוואסר (ליקר דובדבנים) נוזלי, פרלין תותים וקרם פיסטוק ופרלין קרם שקדים, תותים וורדים. לצידם אפשר להצטייד גם בטבלאות שוקולד וורודות עשויות שוקולד לבן עם פטל ותותים ובטראפלס של פטל פריך מיובש בהקפאה ושוקולד לבן.  

מארז של 9 פרלינים וטבלת שוקולד פטל – 80 ש"ח; מארז של 18 פרלינים, טבלת שוקולד פטל, טבלת שוקולד תותים ופטל קראנץ' – 200 ש"ח.     אבן גבירול 60 תל אביב, 6958612־03; שינקין 27 תל אביב, 03-7723838

פרלינים לוולנטיינ'ס ב"קרדינל" צילום: שירן כרמל
פרלינים לוולנטיינ'ס ב"קרדינל" צילום: שירן כרמל

איקה שוקולד

לאחר שהלהיבה את חובבי השוקולד בארץ עם קולקציית לשונות חתול מיוחדת שיצרה לכבוד סלון השוקולד ביפן, השוקולטיירית איקה כהן יצרה מארז לשונות חתול עם בירה גינס או בייליס אייריש קרים לכבוד וולנטיינ'ס. המארז כולל גם זוג פחיות גינס ואפשר להשיג אותו באתר ובחנות של איקה או במסעדות המשתפות איתה פעולה לרגל שבוע הקינוחים כמו ג'ורג' וג'ון, צפרה, טופולופומפו והוטל מונטיפיורי.

מחיר המארז 53 ש"ח. יד חרוצים 11 תל אביב, 6880440־03

מארז לשונות חתול ובירה גינס צילום: אנטולי מיכאלו
מארז לשונות חתול ובירה גינס צילום: אנטולי מיכאלו