ליאור משיח
שוגר וומן
בוגרת לימודי קונדיטוריה ואפיית לחם ב- International Culinary Center במנהטן. שימשה כשף-קונדיטורית במסעדת פרונטו, עבדה כסטאז'רית בנומה שבדנמרק והיום כותבת בלוג ומנחה סדנאות אפייה.

ד"ש מאיטליה: כך תכינו עוגיות ביסקוטי

ליאור משיח חזרה מרומא וממשיכה לפנטז על חופשה איטלקית עצלה, בעזרת עוגיות ביסקוטי ביתיות

6 באוקטובר 2019
ביסקוטי של ליאור משיח. צילום: ליאור משיח
ביסקוטי של ליאור משיח. צילום: ליאור משיח

אני יודעת שחלקכם עקבתם. אני יודעת שאתם יודעים. זה נכון, חזרתי לא מזמן מרומא. אתם צודקים, זה לא לעניין. לא לעניין לעבור שבועיים בלי להעלות מתכון ברוח האיטלקית, ברוח הקפה, הקקאו, ברוח המתיקות שבבטלה.
האיטלקים מקדשים את הפסקות הקפה. לא סתם הם אומרים שיש בה, בבטלה, מתיקות. תאמינו לי, הם לא מתכוונים רק למאפה שלצד הקפה. הם מתכוונים למשהו עמוק יותר, הם מסתכלים עלינו ועל האמריקאים, הם מגחכים. “מה יש להם?”, הם חושבים, “עובדים כל כך קשה,שורפים את עצמם, בסוף אין להם כוח לעשות כלום". זמן איטלקי. זמן איטלקי זה להבין שבסוף הכל יקרה, להכל יש קצב. היי, אתם בחופשה לא? תפרגנו לעצמכם לא לרוץ ממקום למקום. הקוליסאום עומד שם כבר אלפי שנים. הוא לא ייעלם מחר. טוב, אולי הוא יישבר עוד קצת אבל בעיני זה מקסים.
אז אם לא ניחשתם, היום אני רוצה לעודד אתכם לקחת הפסקה. אבל לא לבד. תכינו קפה טוב, תכינו ביסקוטי, לא מתוק מידי, לא מושחת מידי, כזה ששמים בצנצנת ומספיק לזמן ארוך,של התמוגגות וזיכרונות על חופשה, זמן של עצמנו בתוך עצמנו. כי מגיע לנו, לא? סליחה. כי מגיע לנו!
אני מטורפת על המתכון הזה כי בנוסף לסיבות שכבר כתבתי,הוא פשוט בטירוף וכייף להכין אותו.
הנה מה שתעשו: מתכון לעוגיות ביסקוטי

הבלוג של ליאור משיח