גבינות של מחלבת בת הרים
גבינות של מחלבת בת הרים

שילוב של אהבת קולינריה ותשוקה לתרום לפיתוח הצפון יצרו מחלבה עם ניחוח בינלאומי

13 ביולי 2020

מה הסיפור של המחלבה?

כששלומי עקיבא ואלי אוחיון, חברים טובים, החליטו לקחת קורס גבנות להעשרת הידע, הם לא תיארו לעצמם שכך זה ייגמר. השניים התאהבו בתחום, נרשמו לעוד ועוד סדנאות בארץ ובחו"ל ובסוף החליטו =לקחת את אהבתם צעד קדימה ולפתוח מחלבה בגליל. מיקום המחלבה בצפון הארץ לא היה מקרי: שלומי ואלי שאפו לתרום לפיתוח הצפון, להוסיף מקומות עבודה ואף להשתקע באזור בהמשך. לקראת הפתיחה, גייסו השניים את הגבן הותיק יואב בלכסן שהיום הוא הגבן הראשי של המחלבה.

איזה גבינות מייצרים במחלבה?

את הגבינות מייצרים בשיטות מסורתיות והן מבשילות בשיטת המדף כ-12-4 חודשים. בהמשך, מקבלות חלק מהגבינות שטיפות בנוזלים שונים כמו בירה, שמפניה ושמן זית. במחלבת בת הרים תוכלו למצוא גבינות בסגנונות מכל העולם: גבינות איטלקיות כמו מנצ'גו ותום, גבינות צרפתיות עם עובש לבן כמו ברי וקממבר וגבינות עובש כחול בסגנון רוקפור. בנוסף, אפשר למצוא במקום גבינות בסגנון מקומי כמו לבאנה ויוגורטים שונים. "אנחנו עובדים ללא הפסקה על פיתוח מוצרים שיענו על טרנדים קולינריים עכשוויים, למשל יוגורט עם זרעי צ'יה" אומר שלומי.

גבינת הדגל שלנו

"אחת הגבינות הפופולריות ביותר במחלבה היא גאודה כמהין. קהל הלקוחות שלנו חוזר בשבילה פעם אחר פעם.".

גבינה ישראלית בעינינו

"גבינה ישראלית בשבילי היא גבינה שמשלבת בין שיטות מסורתית לחומרי גלם מקומיים.".

גבינות של מחלבת בת הרים
גבינות של מחלבת בת הרים

מחלבות שטראוס שמחות לתמוך במחלבות קטנות ומעניקות לכם קופון של 75 ₪ לרכישה במחלבת בת הרים. לקבלת הקופון באמצעות אפליקציית שטראוס+ לחצו כאן
עוד על הפרויקט ודרך המימוש תוכלו לקרוא כאן