מתכון

מיני פבלובה עם קרם קוקוס ופירות

מרנג משולב עם קרם קוקוס ופירות טריים כדי לקבל משחק של מרקמים וטעמים

16,070 בשלנים התעניינו במתכון זה
אוגוסט 2019
מיני פבלובה עם קרם קוקוס ופירות של חן ואלון קורן. צילום: דניאל לילה
מיני פבלובה עם קרם קוקוס ופירות של חן ואלון קורן. צילום: דניאל לילה

שימו לב:  את המרנג מצננים בתנור אחרי האפייה, אחרת המרקם נפגם. עוד פטנט שיעזור לכם לשמור על הפריכות הוא להוסיף את הקרם והפירות למרנג לא יותר מ- 30 דקות לפני ההגשה.

החומרים טבלת מידות ומשקלות

לפבלובה

לקרם קוקוס

תוספות

אופן ההכנה

1

מחממים תנור ל- 100 מעלות במצב טורבו ומרפדים 2 תבניות תנור בנייר אפייה.

מכינים כוסות פבלובה

2

חוצים מקל וניל לאורכו ומרוקנים את התכולה לקערית קטנה.

3

טורפים חלבונים עם סוכר מעל בן מארי כ- 10 דקות עד שהסוכר מתמוסס לגמרי.

4

מעבירים את החלבונים לקערת המיקסר ומקציפים במהירות נמוכה כ- 2 דקות עד לקבלת קצף לבן עם בועות גדולות. מגבירים את המהירות בהדרגה וממשיכים בהקצפה כ- 10-8 דקות עד לקבלת קצף יציב ומבריק (כשהופכים את הקערה הקצף אינו זז). מוסיפים את תכולת מקל הווניל ומערבלים חצי דקה במהירות נמוכה עד לפיזור אחיד.

5

מעבירים את הקצף לשקית זילוף עם צנתר חלק ומזלפים לתבניות קצף בצורות כוסות בקוטר 3 ס”מ: תחילה מזלפים תחתית שטוחה ואז בתנועה מעגלית עולים לגובה ויוצרים סביב התחתית דפנות בגובה 1/2 2 ס”מ.

6

אופים-מייבשים את כוסות המרנג כ- 3 שעות עד שהן יציבות ויבשות. מניחים להם להצטנן בתוך התנור. הכוסות יישמרו עד חודשיים בקופסה אטומה במקפיא.

מכינים את הקרם

7

מעבירים לקערת מיקסר רק את החלק הלבן המוצק של קרם הקוקוס (את הנוזלים אפשר לשמור בקופסה אטומה במקרר עד 3 ימים). מוסיפים אבקת סוכר ומקציפים לקרם רך ויציב.

מרכיבים את הקינוח ומגישים

8

מעבירים את הקרם לשקית זילוף וממלאים את כוסות המרנג בקרם עד חצי גובהן. משלימים עד למעלה עם סלט פירות, שערות חלבה ושבבי קוקוס.