מתכון

סופגניות סנט הונורה של רולדין

רשת רולדין מגישה מתכון לאלו שנמאס להם מסופגניות רגילות

2,407 בשלנים התעניינו במתכון זה
דצמבר 2018
סופגניות סנט הונורה של רולדין. צילום וסטיילינג: אל סיון ציפורין
סופגניות סנט הונורה של רולדין. צילום וסטיילינג: אל סיון ציפורין

מצננים את המלית לילה במקרר
כלים: שק זילוף עם צנתר חלק בקוטר 7 למילוי ועם צנתר משונן לקישוט
לסופגניות – ראו חומרים ואופן ההכנה במתכון הסופגניות הבסיסי

החומרים טבלת מידות ומשקלות

למלית

למיני פחזניות

לדיסקית שוקולד חלב

לציפוי קרמל

לקצפת

לקישוט

אופן ההכנה

למלית מסקרפונה קרמל

1

מערבבים את החלב עם הקורנפלור בעזרת מטרפה. חוצים את מקל הווניל ומחממים בסיר ביחד עם השמנת עד לסף רתיחה.

2

ממסים במחבת את הסוכר לקרמל יבש ועוצרים את הבישול עם השמנת המחוממת – יוצקים אותה באטיות למחבת תוך כדי ערבוב. מביאים לרתיחה, ושופכים בזרם אטי תוך כדי ערבוב על תערובת החלב. מחזירים לסיר ומבשלים עד לבעבוע.

3

מוסיפים שוקולד לבן וטוחנים לתערובת אחידה בעזרת בלנדר מוט. מוסיפים את גבינת המסקרפונה ושוב טוחנים היטב. מעבירים לקערה, מניחים ניילון נצמד על פני שטח המלית ומניחים במקרר ללילה.

למיני פחזניות

4

מביאים לרתיחה בסיר את החמאה, החלב, הסוכר והמלח. מיד לאחר הרתיחה שופכים בבת אחת לסיר את הקמח ומערבבים היטב על אש נמוכה עד שמתקבל בצק אחיד. מעבירים למיקסר עם וו גיטרה ומערבבים במהירות בינונית לקירור. מוסיפים את הביצים בהדרגה עד לקבלת מסה אחידה.

5

מזלפים פחזניות קטנות על מגש ומפזרים מעל סוכר דמררה לקישוט. אופים בחום של 160 מעלות כ25-30 דקות עד לקבלת צבע זהוב וייבוש מלא. לקראת סוף האפייה פותחים מעט את דלת התנור להוצאת אדים.

לדיסקית שוקולד חלב

6

מטמפררים את השוקולד ומשטחים בעזרת מערוך בין שני גיליונות ניילון גיטרה. לפני שהשוקולד מתייצב לגמרי קורצים בעזרת קורצן עיגולים בקוטר 6 ס"מ.

לציפוי קרמל

7

ממסים את הסוכר במחבת לקרמל יבש. מחממים את השמנת לסף רתיחה ועוצרים את בישול הקרמל על ידי הוספת השמנת בזרם אטי תוך כדי ערבוב. מערבבים עם הנפאג' וטוחנים היטב בעזרת בלנדר מוט.

להרכבת הסופגניה

8

ממלאים שק זילוף עם צנתר חלק בקוטר 7 במלית המסקרפונה קרמל וממלאים את הסופגנייה בחלקה העליון. טובלים את הסופגנייה בציפוי הקרמל ומנערים היטב, על מנת ליצור ציפוי דק ואחיד. מניחים מעל דיסקית שוקולד חלב, ומזלפים בעזרת שק זילוף עם צנתר משונן מעט ממלית המסקרפונה. מקשטים מעל בקצפת, מניחים 4 פחזניות לקישוט ומפזרים אבקת סוכר.