בר-מסעדה חדש על גג דיזנגוף סנטר ועוד חדשות אוכל

סשימי טונה בקאנטרי קלאב. צילום: אמיר מנחם
סשימי טונה בקאנטרי קלאב. צילום: אמיר מנחם

בר-מסעדה חדש על גג דיזינגוף סנטר, פופ אפים מתוקים, מקום חדש בכפר סבא וכל חדשות האוכל של השבוע

8 באוגוסט 2019

קאנטרי קלאב – בר מסעדה מטורף על גג הדיזנגוף סנטר, תל אביב

בימים אלה מקום בילוי חדש שכולל בר קוקטיילים, מסעדה וקלאב לילי בחלל אחד גדול ומושקע על גג הדיזנגוף סנטר. הקאנטרי קלאב ממוקם במקום בו פעלה מאז 2015 הגינה ההידרופונית ומתחם החקלאות העירוני והוא כולל שלושה ברי קוקטיילים – טיקי בר, בר ניו יורקי וטאפ בר (הכולל ברזי קוקטיילים). על גזרת האוכל אחראי שף תומס זוהר (קפה פופולר, התאילנדית בסמטת סיני) עם אוכל מהמטבח הסיאמי (תאילנדי בעיקר) ומנות כמו סלט עגבניות תאילנדי עם בזיליקום, נענע וקריספי שאלוטס (38 שקלים); באס פלא טוד – דג בקונכיות אייסברג, אטריות אורז ודיפ תמרינדי צ'ילי (38 שקלים); לחמניות שאנג באוזי – לחמניות מאודות עם פרגית, פלפל לבן, סויה ושמן צ'ילי (42 שקלים) ועוד.

קאנטרי קלאב – כל הפרטים 

מנות מהמטבח הסיאמי ספרינג רול בקאנטרי קלאב. צילום: אמיר מנחם
מנות מהמטבח הסיאמי ספרינג רול בקאנטרי קלאב. צילום: אמיר מנחם

באבאזור – בר אוכל והופעות, כפר סבא

בקצה כפר סבא נפתח בימים אלה בר חדש, מוקף בחניה לכל באי המקום. חוץ מהופעות שיתקיימו בו מדי שבוע, יוקרנו בבאבאזור גם אירועי ספורט ומשחקים חשובים. בתפריט, מנות שהולכות טוב עם האלכוהול, כמו באבאזור ווינגס – 8 כנפי עוף קריספיים ברוטב פיקנטי עם שומשום ובצל ירוק (35 שקלים); עראייס עם עגבניות, בצל ירוק, טחינה ולימון כבוש (42 שקלים); זוג המבורגרים עם צ'יפס ואיולי שום (52 שקלים) ועוד.

באבאזור – כל הפרטים

קוקטייל בבאבאזור. צילום: רועי דנציגר
קוקטייל בבאבאזור. צילום: רועי דנציגר

פופ אפ עוגילידות בבליקמח, תל אביב

בליקמח, הפטיסרי ללא הגלוטן ברמת החייל, משיק ליין של עוגילידות. מדובר על עוגיות במגוון טעמים עם גלידת וניל בורבון ומעל הכל רטבים ותוספות. העוגיות שיימכרו: עוגיית בלונדי עם אגוזי לוז ושוקולד לבן;  עוגיית קרמל מלוח עם שוקולד חלב ומלח ים; עוגיית שוקולד מריר וקקאו הולנדי. הרטבים והתוספות כוללים רוטב שוקולד מריר, רוטב קרמל מלוח, רוטב פירות, קוביות בראוניז, מרשמלו ושקדים מקורמלים. מחיר הקוקילידה יהיה 29 שקלים וכל רוטב או תוספת ב-3 שקלים נוספים.
מתי: 12 באוגוסט עד 30 בספטמבר.

בליקמח – כל הפרטים

שחיתות בלי גלוטן עוגילידה ב-בליקמח. צילום: שרון שחר
שחיתות בלי גלוטן עוגילידה ב-בליקמח. צילום: שרון שחר

ספיישל מנות ליים בשיתוף ספרייט בקאב קם, תל אביב

הליים עכשיו בשיא העונה שלו, ובמסעדת קאב קם הכינו תפריט מנות ליים מיוחדות שיוגשו לצד ספרייט במשך שבועיים. בין המנות: קוי פלה – טרטר דג ים עם כרוב וליים; פלה נן מנאן – דג מאודה בליים וצ'ילי; פלה טוט טאם ממואנג – דג ים מטוגן עם סלט מנגו וליים כתוש טו יאם פלה – מרק דגים חמצמץ עם אורז לצידו ועוד.
מתי: 24-11 באוגוסט.

קאב קם – כל הפרטים

הליים בשיאו טרטר דג ים בקאב קם. צילום: אנטולי מיכאלו
הליים בשיאו טרטר דג ים בקאב קם. צילום: אנטולי מיכאלו

OrienTop – בר רוף טופ בירושלים

במלון אוריינט נפתח בימים אלה בר מסעדה חדש על גג המלון, עם תצפית על כל ירושלים ותפריט של שף המלון מישל נבט. בין המנות: אנטריקוט כבוש במלח על ברוסקטה, קורנישון, מיונז, חרדל (54 שקלים); נתח כבד אווז, רוטב נוגט וצ'ילי חריף (108 שקלים); אנטריקוט נברסקה עם ירקות מוקפצים ותפוחי אדמה סגולים (180 שקלים), טופ בורגר – שתי קציצות של 200 גרם כל אחת, אנטריקוט, ביצת עין וצ'יפס (125 שקלים); נתח פרגית צרוב בקרמל הדרים עם ירקות ותפוחי אדמה (92 שקלים) ועוד. לצד האוכל יוצאו גם קוקטיילים כמו Orient – רום קפטן מורגן ספייסד, אמרטו, סאקה, קוקוס, אננס, קינמון (62 שקלים); Stanford – ג'ין לוונטיין, רוזמרין, אפרול, אשכולית אדומה (69 שקלים); French Breeze – פרנו, ג'ין טנקרי, ג'ינג'ר, נענע, לימון (58 שקלים) ועוד.

OrienTop – כל הפרטים

עם נוף מרהיב ברוסקטה באוריינטופ. צילום: אנטולי מיכאלו
עם נוף מרהיב ברוסקטה באוריינטופ. צילום: אנטולי מיכאלו

עסקיות חדשות בסיטארה, תל אביב

סיטארה מציעה שלוש סוגי עסקיות חדשות: עסקית צהריים, עסקית טעימות שף ועסקית סושי. העסקית הרגילה כוללת פוקאצ'ה, איולי, אריסה וזיתים מתובלים, ראשונה, עיקרית, שתיה קלה וחמה במחיר העיקרית, כולל שעה חניה חינם במתחם. עסקית טעימות השף כוללת את כל אותם הדברים, פלוס שתי ראשונות במחיר 170 שקלים. בין הראשונות: סלט עלים ירוקים עונתיים, עשבי תבלין, פירות יער טריים, ממתק פקאן סיני, גבינת עיזים עדינה, רוטב לימון קלוי ודבש אקליפטוס; כרובית צלויה בגריל פחמים, עגבניות שרי שרופות, זעתר טרי וגבינת טולום; סביצ׳ה דג ים – קרם אבוקדו, עלי רוקט, בצל, צ׳ילי אדום ופטרוזיליה ועוד. בעיקריות: חזה עוף אורגני, צלוי בגריל וירקות מאודים בשמן זית (89 שקלים); פילה סלמון אפוי עם ויניגרט של עגבניות מיובשות, אספרגוס ופירה (155 שקלים); פילה דניס בפלנצ׳ה עם קרם אפונה ירוקה, אספרגוס בחמאה לימונית ופרחי כרובית (150 שקלים) ועוד. עסקית הסושי מכילה 3 אופציות, עם ראשונה לבחירה כמו מרק מיסו, סלט שורשים, סלט וואקמה, סלט קומבו, גיוזה עוף (3 יחידות) ומבחר קומבינציות בעיקריות.

סיטארה – כל הפרטים

טעימות צהריים עסקית שף בסיטארה. צילום: יונתן בן חיים
טעימות צהריים עסקית שף בסיטארה. צילום: יונתן בן חיים

פופ-אפ גלידה במסעדת תל יצחק

השף קונדיטורית החדשה של המסעדה והבייקרי תל יצחק, טולי יקותיאל (לשעבר יפו תל-אביב, כתית וטוטו) החלה לייצר גלידות במסעדה. למשך שבועיים אפשר יהיה לרכוש גביעי גלידה או קופסאות במשקל 700 גרם. בין הטעמים: יוגורט מלון – גלידת יוגורט עם מלון טרי הנטחן במקום; בוטן בוטן – גלידת חמאת בוטנים עם בוטנים מלוחים קלויים; וניל עוגיות – וניל טרי עם שברי עוגיות טריות;  מסקרפונה רימונים – בסיס של מסקרפונה עם גרעיני רימון שבושלו לכדי סירופ; גלידת קורנפלקס העובר השרייה בחלב ואז הופך לגלידה, ועוד. מחיר: 18 שקלים לגביע קטן (2 טעמים), 23 שקלים לבינוני (3 טעמים) ו-75 שקלים לקופסה.
מתי: 27-13 באוגוסט.

תל יצחק – כל הפרטים

לשבועיים בלבד פופ אפ גלידה בתל יצחק. צילום: אנטולי מיכאלו
לשבועיים בלבד פופ אפ גלידה בתל יצחק. צילום: אנטולי מיכאלו

כולי תמאם מתארחים בסורא מארה כל יום רביעי, תל אביב

צמד השפים המתכנים "כולי תמאם" פוצח בסדרת ארוחות מיוחדות בימי רביעי בסורא מארה, שימשכו כל הקיץ, בשיתוך קוקה קולה. התפריט כולל מנות מקומיות עם טוויסטים עדכניים, כמו ברוסקטה לחמניית חלב, פרוסות נאות של פילה עגל, סלטון של דלעת מוחמצת ועלי רוקט, כוסברה, איולי ים תיכוני וגילופי פרמזן (47 שקלים); ארנצ׳יני – כדורי אורז שבור עם כרישה, חצילים שרופים, עשבים טריים וגבינות צאן, מוגש עם קרם פלפלים, שמנת חמוצה ושמן ירוק (44 שקלים); פיצה באמצע הקיץ – קרם גבינות, צ'ילי אדום, תירס גילי, ארוגולה עם שמן דואה מצרית ופרמזן (51 שקלים); טורקי אסלי – בצק מחמצת, בשר טלה טחון שבושל לאט בציר עוף מצומצם וראס אל חנות, יוגורט כבשים, פטרוזיליה, בצל סגול וסומק (58 שקלים); דונר – מיני לחוח אוורירי, 2 שיפודי בשר צלעות שומניות מפורק עם תיבול מאיסטנבול, טחינה מוקצפת, פלפל ירוק חריף ועגבניה שנשרפו על האש, כוסברה טרייה ואבן יוגורט (50 שקלים) ועוד. בנוסף, יהיו גם תפריט קינוחים ותפריט קוקטיילים בשילוב קוקה קולה פלוס קפה.
מתי: כל יום רביעי, החל מ-20:30.

סורא מארה – כל הפרטים 

ימי רביעי סוערים כולי תמאם בסורא מארה. צילום: אסף קרלה
ימי רביעי סוערים כולי תמאם בסורא מארה. צילום: אסף קרלה