כל המסעדות, המעדניות ובתי הקפה שעדיין פועלים

מאפיות, מסעדות ומעדניות - עדכונים שוטפים על כל המשלוחים הכי שווים שיהפכו את הסלון שלכם למסעדה

מנות במקסיקנה. צילום: יח"צ
מנות במקסיקנה. צילום: יח"צ
16 במרץ 2020

מכירים עוד מסעדות, בשלנים ביתיים ומעדניות שמציעים משלוחים? ספרו לנו בעמוד הפייסבוק

תל אביב

M25
מסעדת הבשר מרחיבה את המנעד: ללשון עם חזרת וחרדל ושאר המנות האיקוניות נוסף אוכל ביתי לימים קשים כגון רוטב בולונז לפסטה עם ירקות ויין אדום, קציצות לילדים וממולאים על בסיס בשר בקר ישראלי. הקצבייה ברחוב יום-טוב עובדת כרגיל ומגדילה את ההיצע: מלבד נתחי בשר, עוף, נקניקים של 'יידישעמאמא' ונקניקיות עבודת יד, ניתן להזמין ירקות, גבינות, דגים ועוד פינוקים משוק הכרמל עד הבית. סניף ברודצקי יישאר סגור עד להודעה חדשה.
M25 – לכל הפרטים

לשון בקר של m25. צילום: ירון ברנר
לשון בקר של m25. צילום: ירון ברנר

דליקטסן, בייקרי ובראסרי

אמנם הוטל מונטיפיורי ודיסקו טוקיו נסגרו עד יעבור זעם (הקורונה), אבל בראסרי וקופי בר וכן המעדנייה והמאפייה ימשיכו לספק את המנות המוכרות והאהובות – ההמבורגר של הקופיבר, עוגת השמרים שוקולד של הבייקרי וכל מעדני הדליקטסן יגיעו אליכם עד הבית. משלוח: מהאתר או דרך וולט (את משלוחי הדליקטסן ניתן להזמין לערים תל-אביב, גבעתיים, רמת גן, רמת השרון, חולון, ראשון לציון ולאזורים מסוימים בהרצליה).
בראסרי – להזמנת משלוח
קופי בר – להזמנת משלוח

פפרדלה ראגו של קופי בר. צילום: דניאל לילה
פפרדלה ראגו של קופי בר. צילום: דניאל לילה

בסטה
סינטה כבושה ומסבחה שורשים, סופריטו עוף וקציצות דגים, טורטליני ארטישוק ובורקס סרטנים, מוס שוקולד וטארט שקדים ותפריט אלכוהול מדוגם – כל זאת ועוד במשלוח מהמטבח הכי עילי בשוק עד הבית.
בסטה – לכל הפרטים

רביולי ראש חזיר, שף אילון עמיר מסעדת בסטה. צילום: רן בירן
רביולי ראש חזיר, שף אילון עמיר מסעדת בסטה. צילום: רן בירן

קיטון
אם יש תרופה לקורונה היא תגיע מהמטבח המזרח אירופאי. בקיטון ישלחו לכם עד הבית או יכינו לטייק אוויי כבד קצוץ וחזרת אדומה, גפילטע פיש, כרוב ממולא, מרק עוף עם קרפלעך או קניידלך ועוד. שעות פעילות משלוחים וטייק אווי 12:00-20:00.
דיזנגוף 145, תל אביב, 03-5233679

דיקסי
שף חיים כהן מתגייס לטובת המבודדים ומציע במשלוח את חמש המנות הכי אהובות בדיקסי: ביפבורגר, כנפיים, כריך אנטרקוט, ספריבס ועוגת גבינה ניו יורק. משלוחים לתל אביב, רמת גן וגבעתיים.
דיקסי – לכל הפרטים

כנפיים, דיקסי . צילום: אסף רזון
כנפיים, דיקסי . צילום: אסף רזון

מקסיקנה
שירות המשלוחים של הרשת המקסיקנית פועל כרגיל, למקרה שבדיוק מתחשק לכם טאקו בועט.
מקסיקנה – לכל הפרטים

מנות במקסיקנה. צילום: יח"צ
מנות במקסיקנה. צילום: יח"צ

הלבנטיני
סלטים, חומוס, שווארמה ובשר על האש מגיעים עד פתח הדלת באמצעות WOLT ותן ביס וזמינים גם במרחק שיחת טלפון כטייק אוויי.
בן יהודה 170 תל אביב, 03-6324444

הו מאמא
הרשת התל אביבית תפעיל מדי יום סניף אינטרנטי להזמנת משלוח בו ניתן יהיה להזמין תבשילים ביתיים בשריים וצמחוניים, מרקים, סלטים, ממרחים, תוספות ומאפים לפי משקל. בנוסף, תציע הזמנת ארוחה עסקית שכוללת עיקרית, שתי תוספות וסלט/טחינה (43 ש"ח).
לאתר המסעדה

הו מאמא. צילום: דודי אייזנטל
הו מאמא. צילום: דודי אייזנטל

יאשקה
לא חייבים להדליק את הגריל בשביל להנות מעל האש – מסעדת הגריל יאשקה מציעה שירות משלוחים שיכלול, פיתות עם בשרים, שווארמה, מנות בצלחת עם תוספות שונות ועוד. יאשקה משיקה גם מבצע מיוחד בעקבות משבר הקורונה ושולחת לכם בקבוק קורונה מתנה בהזמנת משלוח מעל 80 ש"ח.
לאתר המסעדה

יאשקה. צילום: רן בירן
יאשקה. צילום: רן בירן

גלוטריה
המסעדה החדשה של רן זינו שמתמקדת במנות ובמאפים ללא גלוטן משיקה שירות משלוחים ו-T.A. מלבד סלטים ומנות עיקריות ניתן יהיה להזמין גם את מוצרי המאפייה.
דיסנצ'יק 5 תל אביב, 03-6837680

גלוטריה. צילום: יורם אשהיים
גלוטריה. צילום: יורם אשהיים

שוק הנמל
שוק הנמל פוצח במתכונת משלוחים יוצאת דופן. מעתה, מרחובות ועד לחדרה, ניתן יהיה להזמין את התוצרת של השוק ישירות הביתה. בין השאר, תוכלו למצוא בשרים מעושנים, נקניקיות בעבודת יד ונקניקים תוצרת בית, שניצלים ודגים טריים, פסטות, קמחים, פיצוחים, פירות וירקות.

האנגר 12, נמל תל אביב, 077-5411393 שלוחה 3

שוק הנמל. צילום: שרית גופן
שוק הנמל. צילום: שרית גופן

שוק צפון
שוק צפון יפעל במתכונת שמפעילה משלוחים, טייק אוואי, ומכירה קמעונאית ללא התקהלות.  

לספר המשלוחים של 'שוק צפון'

שוק צפון. צילום: שני בריל
שוק צפון. צילום: שני בריל

קבוצת גרינברג
בקבוצת מסעדות גרינברג באזורי חן שבתל אביב, שמונה את ביסטרו 'גרינברג', 'גרקו', PIZZA והג'לטריה, מציעים כעת פתרון משתלם במשלוח עד הבית – גם לתושבי האזור דרך אפליקציית וולט וגם באזור הזמנה רחב במיוחד בהזמנה טלפונית. מעתה, ניתן להזמין מהתפריט הקבוע המלא של המסעדות, או לבחור "פמילי דינר" – ארוחות משפחתיות עד הבית המיועדות למשפחות או קבוצות קטנות כאשר בכל משלוח תקבלו ראשונה ועיקריות לכל סועד וגם קינוח מפנק של חצי ק"ג גלידה.
טלפון להזמנות – 03-6136132
גרינברג – להזמנת משלוח
גרקו – להזמנת משלוח

קבוצת גרינברג. צילום: אנטולי מיכאלו
קבוצת גרינברג. צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדות אסייתיות בתל אביב

פיפי'ז
במזללה האסייתית בלווינסקי משיקים לכבוד הקורונה שירות משלוחים שיביא עד פתח הדלת מנת פועלים, פאד סיו, הר גאו (כולל טבעוני) וקראק פאי. ניתן לתאם טייק אוויי בהזמנה מראש. שני עד חמישי 17:00-22:00.
זבולון 5, תל אביב, 055-9189173

בית תאילנדי

והנה נקודת אור במשבר הקורונה: לראשונה בתולדותיה, המסעדה התאילנדית האהובה תציע משלוחים עד הבית מדי יום בין 22:00-12:00 – ואפילו ב-25% הנחה על התפריט. בנוסף,  מציעה המסעדה 25% הנחה ובירה במתנה למזמיני טייק אאוט (כלומר תצטרכו לקפוץ להביא בעצמכם).
בית תאילנדי

בית תאילנדי. צילום: דניאל לילה
בית תאילנדי. צילום: דניאל לילה

Poke
הפוקי האהוב מאבן גבירול פועל במתכונת משלוחים דרך וולט ותן ביס וגם כטייק אוויי באיסוף עצמי.
אבן גבירול 20 תל אביב, 03-9094066

אוקינאווה
סניף לבונטין של הרשת האסייתית פועל במתכונת של משלוחים ואיסוף עצמי בלבד (ראשון־שבת 12:00-24:00). למזמינים דרך האתר 10 אחוז הנחה על רולים מקטגוריית הספיישלים, ועסקיות צהריים יוצעו גם כן במשלוחים.
אוקינאווה – להזמנת משלוח

איסאן
התאילנדית בשוק הכרמל איסאן פועלת במתכונת מצומצמת של טייק אוויי ומשלוחים.
רבי עקיבא 22 תל אביב, 050-4441426

יאקימונו
המסעדה היפנית פועלת מהיום במתכונת משלוחים ומוסיפה אפשרות לטייק אוויי של תפריט העסקיות הכולל מרק, מתאבן, מנה עיקרית ותוספת במחיר העיקרית. הזמנה מתפריט העסקיות במשלוחים במרכז העיר ובאיסוף עצמי בימים ראשון־שבת בשעות 17:00 – 12:00.
יאקימונו – לכל הפרטים

מגוון מנות ביאקימונו. צילום: WOLT ישראל
מגוון מנות ביאקימונו. צילום: WOLT ישראל

מינה טומיי
אם מתחשק לכם אוכל אסייתי אבל לא מצליחים לבחור את היעד הספציפי, מינה טומיי היא המקום הנכון בשבילכם. המסעדה במציעה במשלוח עד הבית מנות בסגנון הודי, ויטנאמי, תאילנדי, יפני וקוריאני.
לאתר המסעדה

מינה טומיי. צילום: אנטולי מיכאלו
מינה טומיי. צילום: אנטולי מיכאלו

פקין
במסעדת 'פקין' מציעים ספיישל משלוחים מיוחד כדי להמתיק את התקופה הקשה – בהזמנת שתי מנות עיקריות, מקבלים במתנה קינוח.
פקין

פקין. צילום: אפיק גבאי
פקין. צילום: אפיק גבאי

איטלקי ופיצה בתל אביב

מגזינו
אין זמן מתאים מזה לפרוסת קראק פאי או פאי לימון של קונדיטור העל ברק כהן, והחדשות הטובות הן שלרגל המצב פותחת המסעדה את כל התפריט להזמנה בוולט, מה שאומר שלפני הקינוחים תוכלו לזלול גם לזניית סרטנים, פיצה תירס ושאר מנות מעולות של השף עידו אדרי.
מגזינו – לכל הפרטים

מגזינו. צילום: אנטולי מיכאלו
מגזינו. צילום: אנטולי מיכאלו

לה רפובליקה דה רונימוטי
במטבח המסעדה האיטלקית ממשיכים להכין לזניה של מוטי, סלט קיסר טבעוני, פסטה קאצ'ו א פפה ועוד מנות איטלקיות מנחמות. משלוח דרך WOLT.
רונימוטי – לכל הפרטים

לה רפובליקה די רונימוטי. צילום: אנטולי מיכאלו
לה רפובליקה די רונימוטי. צילום: אנטולי מיכאלו

בזו פיצה
הפיצרייה ברחוב הירקון ממשיכה לפעול במתכונת משלוחים בלבד דרך וולט וטייק אאוט בהגעה למקום. מנות הדגל – פיצה שיפקה (עם פלפלי שיפקה, פטריות ותרד) ופיצה רוזה (שום, שמנת ותרד) יהיו צעד טעים של סולידריות עם האיטלקים הנצורים.
הירקון  22 פינת זרובבל 9

Soupizza
בית האוכל האיטלקי והמרקיה ממשיך להכין פסטות וחמישה סוגי מרקים כל יום כולל Super Soup – מרק ירקות, המון שום, ג'ינג'ר ועשבי תיבול לחיזוק המערכת החיסונית והגוף בימים טרופים. משלוחים דרך WOLT (בקרוב גם דרך תן ביס ומשלוחים של המקום).
סופיצה – לכל הפרטים

אוליברי
המסעדה האיטלקית־סיציליאנית באבן גבירול מפעילה משלוחים דרך WOLT. ראשון־שבת מ־11:30.
אבן גבירול 137 תל אביב, 03-5446076

פיצה פיל
ב"פיצה פיל" הבינו שכרגע Bigger is Better ומציעים את הפיצות שלהם, שנחשבות לגדולות בארץ, במבצע מיוחד- קונים שתי פיצות משפחתיות ומקבלים במתנה פיצה שחיתות- בצק פיצה שעליו שוקולד עשיר והפתעות נוספות.
משה סנה 54, תל אביב, 03-6537414

פיצה פיל. צילום: אפיק גבאי
פיצה פיל. צילום: אפיק גבאי

אוכל רחוב בתל אביב

ההמבורגרים של ג'ורג' דה בף (GDB)
מזללת ההמבורגרים של קצב הבוטיק תפעל במתכונת טק אווי בלבד למי שאף וירוס לא יפריד בינו לבין  קציצת הבשר שלו. ראשון־חמישי 18:00-23:00 (יתכנו שינויים בשעות). ניתן להזמין מראש והשקית תחכה לאיסופכם בשעה שנקבעה.
אבן גבירול 22 תל אביב, 050-5737220

NUNUNU
אם התמכרתם ללחמניית פופקורן שרימפס אין סיבה לעצור עכשיו, כי היא וכל החברות יגיעו אליכם במשלוח (מלבד קינוחים). ראשון־שישי 12:00-24:00, שבת 12:00-02:00.
NUNUNU – לכל הפרטים

נונונו. צילום: אנטולי מיכאלו
נונונו. צילום: אנטולי מיכאלו

רוטיסרי צ'יקן קלאב
הסניפים בשוק צפון ושרונה מרקט משנעים במשלוחים מנות נבחרות מהתפריט ומציעים דילים משפחתיים: עוף רוטיסרי + מנת תפוחי אדמה מוגדלת + סלט גדול (125 ש"ח) וקילו כנפיים + צ׳יפס גדול (80 ש"ח).
לאתר המסעדה

בורגרסטיישן 23
ההמבורגריה הכי צבעונית בתל אביב משיקה שירות משלוחים דרך wolt ומציעה פינוק מיוחד: בקניה מעל 100 ש"ח תתווסף להזמנה מנה נוספת בהפתעה.

בורגרסטיישן 23. צילום: אנטולי מיכאלו
בורגרסטיישן 23. צילום: אנטולי מיכאלו

מעדניות בתל אביב

ביאטריס
גאודה, חמאה הולנדית ושאר מעדנים שיעזרו להעביר את הבדידות באסקפיזם זמינים במשלוח ברדיוס שני ק"מ מהמעדניות. בבר ברחוב המלך ג'ורג' ניתן לערוך אירועים קטנים עד 9 אנשים (053-2345770).
רש"י 19 03-5256415; המלך ג'ורג' 88, 03-7433533

חוות צוק
ירקות אורגניים מחוות צוק, בשר מהאיטליז של המעדניה ואוכל מוכן אצלכם עד הבית באמצעות שירות משלוחים מורחב: מזמינים עד 17:00 ומקבלים באותו היום.
חוות צוק – לכל הפרטים

חוות צוק. צילום: אפיק גבאי
חוות צוק. צילום: אפיק גבאי

פתורה
שמן זית, דבש, יין, ממרחים, תבלינים ועוד מוצרים ממשק פתורה מגיעים מדי יום במשלוח לתל אביב. מארזים גדולים נמכרים בהנחה: פחי 2 ליטר ו-5 ליטר של שמן זית מזנים שונים ומבצע על שלישיית צנצנות דבש. בהזמנת 300 ש"ח ומעלה משלוח חינם.
לאתר המעדניה

אגתה
גם בימים אלה, מעדניית אגתה ממשיכה להיות פתוחה לקהל הרחב לקניית מוצרי מזון וכריכים וסלטים ב T.A. לצד זה, מרחיבה אגתה את שירות המשלוחים ומאפשרת הזמנה של חומרי גלם, ומנות שונות עד הבית בשעות אחה"צ ובתיאום מראש.
אגתה – לכל הפרטים

אגתה. צילום: אנטולי מיכאלו
אגתה. צילום: אנטולי מיכאלו

מאפיות, קונדיטוריות ובתי קפה בתל אביב

נורדיניו
קפה נורדוי אמנם סגור אבל נורדיניו הקטן מספק נחמה בכריכי ביס וצהריים ומאפים מלוחים ומתוקים. ניתן להזמין מראש בווטסאפ.
נורדיניו – לכל הפרטים

כריכי קרואסון בנורדיניו. צילום: עינב אזגורי
כריכי קרואסון בנורדיניו. צילום: עינב אזגורי

שרויטמן
בית הקפה סגור עד חלוף זעם אבל המטבח ומכונת הקפה ממשיכים לפעול בפורמט טייק אוויי ולמכור כריכים, סלטים ומנות עיקריות. ויש כמובן גם לחמים, פרעצלים, מאפים ועוגות.
מאפיית שרויטמן – לכל הפרטים

לה מולאן
המאפייה האהובה הודיעה אמש כי תמשיך לייצר את הבגטים המופלאים ושאר המאפים במתכונת טייק אאוט. משלוח: אין. אפשר להזמין ולבוא לאסוף.
לה מולאן – לכל הפרטים

לא מולאן. צילום: רן בירן
לא מולאן. צילום: רן בירן

בליקמח
המאפיה שמתהדרת במוצרים ללא גלוטן מציעה בימים אלה אפשרות של הזמנת מוצרים מראש ואיסוף מהחנות.|
לטופס ההזמנה

מאפים של בליקמח. צילום: אפיק גבאי
מאפים של בליקמח. צילום: אפיק גבאי

איזי קפה
בבית הקפה ברחוב ארלוזרוב תוכלו לקחת בטייק אוויי שניצל, סלט וייטאנמי, טוקיו רייס ועוד מנות לצד מאפים וכריכונים בדלפק שפועל כרגיל. ניתן להזמין טלפונית ולאסוף או לשלם ישירות בקופה.
ארלוזורוב 76, תל אביב, 03-9244100

לה גטרי
בית הקפה המציע כריכי קרואסון מושחתים ימשיך לפעול במתכונת טייק אאוט ומשלוחים דרך וולט ללא ישיבה במקום.
המלך ג׳ורג׳ 97 תל אביב,  03-5250350

בראדלי
בהניף מקלדת תוכלו לקבל כריכים ומאפים ממאפיית ה־grab and go בקניון עזריאלי, שמפעילה משלוחים באזור צומת קפלן.
קניון עזריאלי, 03-5078182

מסעדות טבעוניות בתל אביב

אורבן שאמן
שפע אופציות טעימות, שעל הדרך מחזקות את המערכת החיסונית בימי קורונה, יגיעו אליכם עד הבית באמצעות שליחי WOLT. אזורים שמחוץ לתחום מוזמנים להזמין והמשלוח יגיע באמצעות Gett.
אורבן שאמן – לכל הפרטים

אורבן שמאן. צילום: נמרוד סונדרס
אורבן שמאן. צילום: נמרוד סונדרס

מיכאלאנג'לו
המסעדה היפואית הטבעונית תפעל במתכונת טייק אאוט ומשלוחים ללא ישיבה במקום עד השעה 17:00 כל יום. בתפריט המבורגר טבעוני, קבב, כדורי טחינה ועוד. משלוח: דרך וולט.
חנינא בן תרדיון 2, יפו, 058-3963077

קודארי
הטבעונית הדרוזית משדרגת את שירות המשלוחים בנוסף לשירותי ׳וולט׳ ו׳תן ביס׳. ראשון־שבת 11:00-23:00.
קרליבך 39, תל אביב,  052-828-2003

416
המסעדה הטבעונית בכיכר גבעון פועלת במתכונת טייק אוויי ומשלוחים.
416 – לכל הפרטים

אנסטסיה
בית הקפה־מעדנייה הטבעוני ברחוב פרישמן פועל במתכונת טייק אוויי ומשלוחים.
אנסטסיה – לכל הפרטים

באנה
המסעדה הטבעונית שהחליפה לאחרונה בעלים ושף מציעה משלוחים של מנות בגדלים שונים שמתאימות לחלוקה. בנוסף, תציע ללקוחותיה 50% הנחה על הקינוחים בהזמנת משלוח מעל 100 ש"ח.
באנה – לכל הפרטים

באנה. צילום: אנטולי מיכאלו
באנה. צילום: אנטולי מיכאלו

מתוקים בתל אביב

Otello
שני סניפי הגלידריה הארטיזנלית פועלים במתכונת מצומצמת במשלוחים דרך WOLT וטייק אווי. למקרה שהחלטתם להגיע לאסוף, שילוט הכוונה על רצפת החנות דואג למרווח הנדרש ומונע כניסת יותר מ־10 אנשים. ניתן לבצע הזמנות טלפוניות שיצאו לרכב. ראשון־רביעי  10:30 – חצות,  חמישי־שבת 10:30 – 01:30
דיזינגוף 165, 03-6889890; הרצל 12, 03-6889880

גלידה ורודה של אוטלו. צילום: אנטולי מיכאלו
גלידה ורודה של אוטלו. צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדות בגוש דן

ג'מילה רמת גן
המסעדה המרוקאית מרמת גן יוצאת בתפריט שמציע ארבעה סוגים של ארוחות משפחתיות שכוללות מנות כמו מרק חרירה, קוסקוס בעבודת יד, תבשיל בשר וירקות לקוסקוס, קציצות בקר/עוף, סלטים, לחם וחלווה לקינוח. שעות המשלוחים: 15:00-11:00
ז'בוטינסקי 41, רמת גן, 03-516-6123

ג'מילה. צילום: אורי שדה
ג'מילה. צילום: אורי שדה

ביסקוטי

חנויות ביסקוטי בבני ברק ובפתח תקווה יהיו פתוחות לרכישת מוצרים כמו קישים, לזניות, עוגות מוס וגבינה, מאפים מתוקים ומלוחים, לחמים ועוד וללא ישיבה במקום, בין השעות 08:00-20:00. בנוסף, ניתן יהיה לבצע משלוחים עד הבית או לקבל את ההזמנות ישירות לרכב.                                                                הירקון 67, בני ברק; העצמאות 104 פתח תקווה, 03-5704015

מאפיית ביסקוטי. צילום: בועז לביא
מאפיית ביסקוטי. צילום: בועז לביא

G-27
מאפיית הבוטיק ובית הקפה G-27 ברמת חן פותחים בימים אלו במתכונת שירות משלוחים ו-TAKE A WAY שתאפשר ללקוחות לקבל את הלחמים והמאפים הטריים עד הבית. בנוסף, בשעות הצהריים ניתן להזמין מנות מתפריט רחב שכולל מנות מהמטבח האיטלקי, סלטים ועוד. המשלוחים באזור רמת גן ותל אביב . ללא מינימום הזמנה.
גולני 27, רמת גן, 03-7391659, שירות המשלוחים פועל בשעות 16:00-07:00

G-27. צילום: תמר גוזנסקי
G-27. צילום: תמר גוזנסקי

מסעדות ומעדניות בשרון

קיוטו הרצליה
סושי, סשימי ועוד יגיעו אליכם כל הדרך מהרצליה גם לתל אביב.                                                                            ראשון־שבת בשעות 12:00-21:30.
אריה שנקר 7, הרצליה, 09-958-7770

קיוטו הרצליה. צילום: אסף רונן
קיוטו הרצליה. צילום: אסף רונן

רוברטה וינצ'י
המסעדה האיטלקית החליטה לא לנטוש את לקוחותיה בעת צרה ותפעיל החל מיום שלישי (17 במרץ) שירות משלוחים ואפליקציה להזמנות.
רוברטה וינצ'י

רוברטה וינצ'י. צילום: אורלי אלקלעי
רוברטה וינצ'י. צילום: אורלי אלקלעי

YOJI DELI
אם חשקה נפשכם בחתיכת בשר עסיסית – טלפון אחד ליוז'י דלי בכפר שמריהו ואתם מסודרים. המקום מספק בשרים, עופות, נקניקים, מוצרים קפואים ואוכל מוכן שיגיעו עד לדלת הבית ברכב קירור מיוחד.
מרכז מסחרי כפר שמריהו, 09-9564455

יוז'י דלי. צילום: מאיי תדהר
יוז'י דלי. צילום: מאיי תדהר

רשתות

זוזוברה
הרשת האסייתית של השף אבי קונפורטי ממשיכה להפעיל את שירות המשלוחים והטייק אווי שלה בתל אביב, כפר סבא והרצליה, ככה שאם אתם במאנץ׳ לפאד תאי או סינגפור ביף, השקיות בדרך אליכם.
זוזוברה הרצליה – להזמנת משלוח
זוזוברה תל אביב – להזמנת משלוח
זוזוברה כפר סבא – להזמנת משלוח

קיורטוש

אם פחמימות מתוקות עושות לכם את זה, שימו לב למבצע 15 אחוז הנחה על כל הזמנה לבית או למשרד.
לאתר המסעדה

קונדיטוריות שמו
סניפי הרשת של שף-קונדיטור מיקי שמוממשיכים לפעול וכעת נוסף אליהם שירות משלוחים, לראשונה מזה 18 שנות פעילות. בטלפון לסניף הקרוב למקום מגוריכם בגוש דן (תל אביב, גבעתיים ורמת-גן) תוכלו להזמין עוגות, עוגיות, לחמים טריים, קישים, קראנצים ועוד, ללא מינימום הזמנה. דמי המשלוח יקבעו בהתאם לאזור החלוקה.
לאתר קונדיטוריה שמו

קונדיטוריה שמו. צילום: דניאל לילה
קונדיטוריה שמו. צילום: דניאל לילה

מאפיית לחמים
אם התגעגעתם ללחמים ולעוגות של אורי שפט, רשת המאפיות משיקה שירות משלוחים למרכז תל אביב, רמת גן וגבעתיים. דמי משלוח: 30 ש"ח.
03-5618111

בכור את שושי
המסעדה הטריפוליטאית, שהוקמה כבר בשנת 1966 בבני ברק, מציעה משלוחים של ארוחות עסקיות ותבשילים. בין המנות בתפריט המשלוחים תמצאו עסקיות אורז וקוסקוס, חריימה, צ'ירצ'י ועוד.
לאתר המסעדה

מסעדות בצפון

רוטנברג
מסעדת רוטנברג הצפונית, משיקה שירות משלוחים ואיסוף עצמי בעמק המעיינות ועמק הירדן. בתפריט האיסוף והמשלוחים, המתעדכן מדי יום באתר המסעדה, תוכלו למצוא לא רק מנות המבוססות על תוצרת מהבוסתן והגינה, אלא גם מוצרי מעדניה כמו יינות מאוסף המסעדה, גבינות של מחלבות הבוטיק 'ברקנית' ו-'גדיא', שמני זית מתובלים, רטבים שונים תוצרת בית, אבקות מעלי ליים וסרפד, כבושים, מחמצים ואפילו מותססים של זרעי חרדל ודייקון שנעשים כולם במקום.

רוטנברג. צילום: אפיק גבאי
רוטנברג. צילום: אפיק גבאי

1910
המסעדה הגלילית משיקה תפריט מיוחד שניתן להזמין במשלוחים לקיבוצים הסמוכים ושירות T.A שיפעל מחניון המסעדה. בין המנות תמצאו פיצות, סלטים, פסטות ועוד.
1910

תלפיות
מסעדת הדגים החיפאית מציעה תפריט אוכל שתוכלו לאסוף מהמקום או לקבל עד הבית. בנוסף, תוכלו להתפנק ולהזמין במשלוח גם מתפריט האלכוהול של המקום.
תלפיות

פלמידה כבושה בתלפיות. צילום: מרב סריג
פלמידה כבושה בתלפיות. צילום: מרב סריג