ליאור משיח
שוגר וומן
בוגרת לימודי קונדיטוריה ואפיית לחם ב- International Culinary Center במנהטן. שימשה כשף-קונדיטורית במסעדת פרונטו, עבדה כסטאז'רית בנומה שבדנמרק והיום כותבת בלוג ומנחה סדנאות אפייה.

עוגה חורפית שכולה שחיתות

ליאור משיח מסבירה איך מכינים עוגת שכבות, לא מהסוג המאיים, שתתן את מירב השואו

26 בדצמבר 2019
עוגת פאמפקין ספייס עם קרם מסקרפונה של ליאור משיח. צילום: ליאור משיח
עוגת פאמפקין ספייס עם קרם מסקרפונה של ליאור משיח. צילום: ליאור משיח

המתכון האחרון שלי לעונת הדלעת (אני לא מתחייבת על זה, ראו הוזהרתם), יהיה מתכון קצת יותר חגיגי. יש לנו כבר ממרח, שאצלי כבר פתחו לו מועדון מעריצים, יש לנו משקה, שאפשר להנות ממנו לאורך כל השנה אבל בעיקר עד סוף החורף, יש לנו סינבונים לחים ומשוגעים בטעם, יש לנו סקונס אמאל'הההה. עכשיו הגיע הזמן למשהו שאפשר להכין ליום הולדת, או לחג, או סתם כי רוצים קצת שואו.
עוגת שכבות, לא מהסוג המאיים. שכבות של עוגת דלעת מתובלת נימוחה ולחה בקטע אחר, ובין השכבות ומעליה קרם מקרפונה עשיר ששובר את הטעם המיוחד של הדלעת. אפשר להכין את העוגה ולהגיש אותה גם בלי הקרם, אבל אני חושבת שהמתכון בשלמותו ייתן לכם משהו קצת אחר בארוחה הבאה שלכם.

רגע לפני שמתחילים:
איך אני מכינה את התבנית לאפיית העוגה? ראשית אני משמנת אותה קלות, עם ספריי, שמן או מעט חמאה. שנית, אני גוזרת פס של נייר אפייה, ומרפדת איתו את דפנות התבנית.אני גוזרת עיגול מנייר האפייה ומרפדת איתו את חלקו התחתון של התבנית, ועכשיו אני יכולה להיות שקטה ולדעת שהעוגה לא תידבק לתבנית ולא תעשה בעיות בעת ההוצאה.

מתכון לעוגת פאמפקין ספייס של ליאור משיח

לבלוג של ליאור משיח